Live Feed

LIVE chat για το τέλος του Game of Thrones

Απόκρυψη Σχολίων
19:44

Λοιπόν... Να πω ότι περίμενα τέτοια ανταπόκριση, δεν το περίμενα... Σχεδόν δύο ώρες είχαμε ανοικτό το live κι έγινε πανικός! Σας ευχαριστώ πολύ όλους! Game of Thrones ήταν και πάει! Ωραίο ήταν όσο κράτησε! Καληνύχτα σας!

σχόλιο από νεστορας-αλ
ισως ο χειροτερος κυκλος σειρας που εχv δει ποτε, απογοητευτικος ναιτ κινγκ απογοητετυικο τελος, μονο μουσικη ειχε καλη, δεν μπορω να φανταστω πως θα μπορουσε να ειναι χειροτερο πραγματικα
σχόλιο από ΔημητρηςΚερ
EχωξενερωσειAπο το 3ο επεισοδιο με την μαχη του γουιντερφελ εκει που περιμενα να δω ΕΠΙΚΗ μαχη καλυτερο και απο LOTR, δεν με χαλασε το οτι σκοτωσε η Αρυα τον NK απλα ολα εγιναν τοσο γρηγορα που το αποτελεσμα ηταν αθλιο .
σχόλιο από Κωστας7
Ποτε δεν μαθαμε τον τελικο σκοπο που ειχε ο Βαρυς σε αυτη την σειρα... τα πραγματικα θελω του....σε αντιθεση με τα βιβλια εδω φανηκε να ηθελε οντως το καλο του κοσμου..
σχόλιο από Joe
Τον λόγο που δέχονται όλοι αδιαμαρτύρητα την ανεξαρτησία του βορρά και δεν απαιτούν το ίδιο και οι υπόλοιποι το κατάλαβε κανείς;το Ντόρντρεχτ για παράδειγμα δεν έχει κατακτηθεί ποτέ είχε φούλ στρατό επειδή δεν συμμετέχει στους πολέμους.γιατι να μην ζητήσει το ίδιο;
σχόλιο από ορεστης16
8η σεζόν γκειμ οφ θροουνς < αποδοση παιχτών μπαρτσα στο 4 0 με λιβερπουλ
σχόλιο από TheSpecialist
Εντωμεταξυ στο τελευταιο επεισοδιο, οταν ανακοινωνουν τον βασιλια και ο Τυριον, ρωταει τον Μπραν αν θελει να να γινει βασιλιας, αυτος λεει :«Why do you think I came all this way»...ο μπραν που ελεγε πως ειναι το three eyed raven και ελεγε πως δε θελει το θρονο...
σχόλιο από Santcheskoufis
Όλη η ματαιοδοξία του ανθρώπου να καταρεει από μια φλόγα..και η αποτύπωση των συναισθημάτων του δράκου όλα τα λεφτά.Μην χαλιεσται και απολαύστε ότι μας έδωσε η σειρά.καλη συνέχεια σε ολους
σχόλιο από konstantinos
το τελευταιο επεισοδιο εχει 4.4 βαθμολογια στο imdb με 160.000 ψηφους.τι αλλο να πουμε για την απογοητευτικη τελευταια σεζον?
19:41

@nick: Η καλύτερη όχι, αλλά είναι ψηλά!

σχόλιο από nick
Twin Peaks παιδιά, η καλύτερη σειρά που έχει δει η τηλεόραση!
19:40

@Φερτε πισω το ΝΚ: Σκηνοθετικά ήταν!

σχόλιο από Φερτε πισω το ΝΚ
Το σεναριο καταστροφη των χαρακτήρων, κλιμακώσεις που δεν οδήγησαν πουθενά, ψυχασθενικές συμπεριφορές, ο Τύριον εχει γίνει καρπαζοεισπρακτορας κλπ, ας το αφησουμε.. αλλά καπου διαβασα και ότι σκηνοθετικα ηταν άριστη η τελευταία σεζόν;;;;;;
σχόλιο από Free_Styler
Όλοι λένε για το τέλος ότι δεν θα ευχαριστούσε κανέναν. Δεν είχε σημασία πως θα τελείωνε η σειρά. Σημασία είχε να τελείωνε με κάποια λογική απόρροια των προηγούμενων κύκλων. Όχι αυτός ο αχταρμάς. Δηλαδή κάπου παίζουν και με την νοημοσύνη μας.
σχόλιο από Vas4
Η σεζον ολοκληρη ειχε αρκετες σεναριακες τρυπες και ουσιαστικα καθορισαν το φιναλε σε ενα βαθμο. Εγω το αντιμετωπισα το 6ο ξεχωριστα απο την υπολοιπη σεζον και μου αφησε μια νοσταλγικη γευση. Ετσι οπως πηγε, καλυτερα δεν θα μπορουσε να τελειωσει
σχόλιο από black_panther
Jon Snow όπως Θεοδωρος Κολοκοτρώνης Ντανερης όπως ...όλοι οι πολιτικάντηδες που στο τέλος πιστεύουν τα ψέματα τους
σχόλιο από kirtlok
Αν ο ο 8ος κυκλος των 6 επεισοδιων ειχε γυριστει σε 3 κυκλους των 10 επεισοδιων, δεν θα ειχαμε αυτα τα χαλια. Απλα τα πραγματα.
σχόλιο από Γιάννης
Το τέλος των Τζέιμι-Σέρσει ήταν απογοητευτικό.Λες και ήταν ο Αντωνάκης με την κυρία Κοκοβίκου. Ειδοποία ρε Καραβάγκο!
σχόλιο από Epiv7
Ποιος ο λογος ο Τζον να ναι Ταργκερυαν κ να καταληγει ετσι; Η Σερσει καμια ραδιουργια σ μαχη;Οι Ασπιλοι απο που κ ως που εκαναν κουμαντο στο τελος; Βαλτε τον Μπραν στην τελευταια σκηνη να ανοιγει τα μπλε ματια του (night king) να παθουμε κοκομπλοκο.
σχόλιο από Eri
τελευταια σκηνη ντανι ...ηθελα παρα πολυ να πει κατι οταν την μαχαιρωσε ο τζον
σχόλιο από kignkrieg
Ο Σνόου δεν άξιζε τον θρόνο στο τέλος που λένε πολλοί. Γιατί είχε το πιο δυνατό χαρτί, και κληρονομιά και αίμα και την αγάπη της βασίλισσας και δεν ήθελε τίποτα από όλα αυτά, δεν τα άρπαξε και πέρασε στο περιθώριο.
σχόλιο από Νικος22
Πείτε με περίεργο αλλά εμένα μου άρεσε το τέλος όσο καλές προθέσεις και αν έχει κάποιος ή απόλυτη δύναμη μπορεί να σε διαφθείρει εντελώς
19:39

@kignkrieg: Όχι ρε...

σχόλιο από kignkrieg
Πέθανε και ο Ρομπ!
σχόλιο από Κώστας 13
Άτιμο Star Wars τι μας έκανες ??
19:39

@Xρίστος Κ: Περίμενε βρε λίγο να ηρεμήσουμε από το GoT

σχόλιο από Xρίστος Κ
Ακούω προτασεις για αντάξιες σειρές τωρα που τέλειωσε το GOT
σχόλιο από ta resta mou
Παρακαλώ να περάσει, δε βρίζω
σχόλιο από Σταρκγκεριαν
Επειδή διαβάζω διάφορα σε φάση ότι δεν έγινε αυτο που περιμέναμε και γιαυτό κράζουμε..ΟΧΙ! το θέμα ειίναι οτι έγιναν όλα με τρόπο που μας φάνηκε λάθος!Ρεντ ουεντινγκ πχ δεν το περιμέναμε αλλά γιαυτο αγαπήσαμε ΓΚΟΤ! Γεώργιε Μαρτίνε σώσε μας!
σχόλιο από Γοργης
Άρια άνετα παίζει sequel σε φάση Ντόρα η μικρή εξερευνήτρια. Σκηνοθεσία και σενάριο οι ίδιοι που έγραψαν το Εμείς κι Εμείς για το ΜΕΓΚΑ
σχόλιο από Santcheskoufis
Όχι δεν το περίμενα για ολα αλλά σαν όλα τα παραμύθια περίμενα ότι στο τέλος θα κάτσουν στο θρόνο.
σχόλιο από fasolakis maik
Το αλλο που η αρυα για 2 σεζον εκανε εκπαιδευση και φευγει απο εκει λεγοντας "το κοριτσι ειναι η αρυα σταρκ και παει σπιτι " ?? μιας και λετε για την αρυα
σχόλιο από Θόδωρος
Με βασιλιά τον μπιγκ μπράδερ και Μπρον υπουργό οικονομικών...Ντρόγκον γύρνα πίσω ή έστω τηλεφώνα
19:38

@Alex: Για το GoT μιλάμε! Να σου θυμήσω ότι δύο δίδυμα αδέρφια έκαναν σεξ πάνω στο πρώμα του νεκρού παιδιού τους;;;

σχόλιο από Alex
Να σκότωνε τον αδερφό της? Ανέβηκες λεβελ τώρα...
19:37

@Χαρης: Άραξε, έχει εκλογές σε μία εβδομάδα...

σχόλιο από Χαρης
Live chat για το game of thrones?Χριστε μου τι άλλο θα δούμε σε αυτή τη χώρα....
σχόλιο από Θόδωρος
Στον θρόνο ένα ρομπότ, δικαίωση για την θηλυκή έκδοση του Μικροδάκτυλου, δικαίωση για την ψυχοπαθή Κολόμβο, ένα Συμβούλιο κωμωδία, που θα διαλύσει το Γουέστερος σε 10 μέρες και ο Χιόνης για χειμερινά σπορ. Σειρά έχουν τα Star Wars για εκτέλεση
σχόλιο από Χάρης
Δεν μπορεί να πάρει την μορφή του μπραν γιατί δεν έχει το πρόσωπο του μπραν. Δεν είναι νεκρός... Όσο με την αρυα τι άλλο θέλατε ρε παίδες?δεν έκανε ήδη πολλά σκοτώνοντας τν night king? +Tosa alla
σχόλιο από Joe
Επίσης το σκηνικό με την στάχτη να πέφτει ασταμάτητα για να θυμησει χιόνι επειδή χιόνι κ πάγο είδαμε στο όραμα της καλισι στην δεύτερη σεζόν ήταν μια προσπάθεια να μας πείσουν ότι το είχαν σχεδιάσει από τοτε
σχόλιο από Eleos
Βασιλη ανεβασε μου το σχολιο που κραζω την σκηνοθεσια μπας και πει κανενας τη γνωμη του.
σχόλιο από Κώστας
Τόσο τρέξιμο η 8η ούτε ο Μπολτ..
σχόλιο από Joe
Διαφωνώ με Ντάνι.εχει δείξει αγάπη στον απλό λαό.τιμωρουσε με θάνατο τους καλούς κ τους προδότες όπως έκαναν όλοι στο σύμπαν αυτό.τον κόσμο που έκαψε ενώ είχε κερδίσει τον θρόνο νωρίτερα τον είχε σώσει και ρίσκαρε δράκους και στρατό για να πολεμήσει τους νεκρούς
19:37

@Μάνος αλλά όχι μονος: Δες το! Έχεις φτάσει μέχρι εκεί, κρίμα είναι να το αφήσεις...

σχόλιο από Μάνος αλλά όχι μονος
Εγώ έχω μείνει στη φάση που ένας από τους τρείς δράκους γίνετε μέλος τον ζωντανών νεκρών και γκρεμίζει το τοίχος... Μετά αξίζει να δω ή θα απογοητευτω?
σχόλιο από TARgayΡΑΝ
Παντως ειναι διαφορετικο να εχει προηγηθει τηλεοπτική σειρα και μετα το βιβλιοδιαβαζοντας θα οπτικοποιεί σ πραγματα που στη σειρα θα ναι αλλοως. Akward
19:36

@Tony: Ωραίο το Dark

σχόλιο από Tony
DARK by far!!!!
σχόλιο από letusreal1992
έχουν αρχισει και μας λενε haters.τις προσδοκιες για κατι καλυτερο δεν τις δημιουργησαμε εμεις αλλα η ιδια η σειρα και οι δημιουργοι.απο εκει και περα ειχαμε ωραια κλεισιματα ιστοριων αλλα ενα μη ικανοποιητικο γενικοτερο τελος.ασυνδετα γεγονοτα μ πολλα αναπαντητα ερωτηματα.
19:36

@γιαννης: Όχι Lost! Κατάρα σε όλους τους!

σχόλιο από γιαννης
Απο τις κορυφαιες σειρες αναμφιβολα, μαζι με breaking bad και lost ( που για καποιο λογο δεν αναφερει κανενας, μπεντζαμιν λαινους που σας χρειαζεται :P ). Το φιναλε αρκετα γλυκαναλατο, αλλα δεν ειμαι υπερ της πληρης ισοπεδωσης της σειρας που παρατηρειται τις τελευταιες ωρες
19:35

@Βας: Πέρα του ότι κατέληξε βασιλιάς, ο Μπραν υπήρχε ουσιαστικά για να μάθει ο Τζον την ταυτότητά του

σχόλιο από Βας
Εγω απο την αλλη θεωρω οτι ο Μπραν δεν βοηθησε πουθενα στην πλοκη σε σχεση με αυτο που παρουσιαζοτανε οτι θα γινει...αμα ελειπε απο την σειρα καμια διαφορα..
σχόλιο από Petros
Απιστευτη Σεζον ,αρκετα συμπιεσμενη οσο αφορα τον χρονο ,οτι εγιναν αν μας εδιναν ενα μεγαλυτερο διαστημα 3-4 επ. Ακομα δεν θα υπηρχε αυτη η γκρινια που υπαρχει δεν δικαιολογω τους D&D που αλλαξανε σ3 επ (3-5–6) 3 «κακους»
σχόλιο από ΝΛΤ
(2/2)η ΗΒΟ τους πρόσφερε ελευθερία για 10 συνολικά κύκλους ωστόσο φένεται το τελειώσαν στα γρήγορα για να πάνε να δουλέψουν στο star wars , και όχι λογο συμβολαίου η ΗΒΟ δεν μπορούσε να προσλάβει άλλους "showrunners"
σχόλιο από ΝΛΤ
(1/2)Το οτι τελείωσε το υλικό από τα βιβλία είναι ο ένας και δικαιολογιμένος λόγος που δεν ήταν καλός ο τελευταίος κύκλος ( ούτε για τον έβδομο κύκλο είχαν υλικό αλλά ήταν κομπλέ) , ο λόγος που αξίζουν κράξιμο οι Μπένιοφ και Βάις είναι:
σχόλιο από dragon
πολύ καλό το φινάλε ο δράκος αποδείχτηκε πολύ πιο σοφός από τους υπόλοιπους έτσι οι θρόνοι πρέπει να καίγονται!
19:34

@barto7: Ναι

σχόλιο από barto7
δεν ειναι το θεμα η τελικη καταληξη του καθε χαρακτηρα...το μεγαλο προβλημα ειναι η διαδικασια μεσω της οποιας κατεληξαν εκει.
σχόλιο από erron_black
Τον Ραμσευ επρεπε να τον κρατησουν λιγο ακομα ηταν μοχθηρος.
19:34

@Τηλεσκουπιδι: Ντάξει, παραδέξου το, υπερβάλλεις...

σχόλιο από Τηλεσκουπιδι
δεν εχει υπαρξει χειροτερο επεισοδιο/φιναλε στην ιστορια της τηλεορασης
19:33

@ΔημητρηςΚερ: Δεν θα ξεχαστεί γρήγορα... Το αποτύπωμα είναι τεράστιο...

σχόλιο από ΔημητρηςΚερ
Για το τελος μια απο τα ιδια ,περιμενα μαχη Σνοου-Ντανι ,κριμα τελικα θα ξεχαστει γρηγορα το got
σχόλιο από kotsospizza
Παντως το gazzeta ειχε μεσα στις προβλεψεις το μπραν. Αλλα με ποιο ψαγμενο τελος...πολυ μπροστα
σχόλιο από australos
Κ εγω γουσταρα τρελα τη Σερσει σαν χαρακτησα,η αγαπημενη μου μετα τον Ταιγουιν. Πεθανε πολυ αδοξα.
σχόλιο από Alexdam
1)got , 2)prequel για knight king και first men 3) spin off για Άρια , άσπιλους , βόρειους και 7 kingdoms με Brand και μετά GOT ΙΙ . Η σειρά δίνει την δυνατότητα για κάτι ΄τέτοιο μακάρι να το δούμε στα επόμενα χρόνια. Έγινε μεγάλη επιτυχία και νομίζω έχουν ανακοινώσει κ άλλες σειρές γύρω από το got.
19:33

@Alexdam: Ναι, συμφωνώ! Για όσους γουστάρουμε επική φαντασία, το GoT έβαλε όλο το genre στον mainstream κύκλο! Γι' αυτό, θα το ευχαριστούμε για πάντα!

Περισσότερα μέχρι 19:32
σχόλιο από Alexdam
* Για εμένα όπως και να πήγαινε η σεζόν θα είχε κράξιμο, γιατί χρειαζόταν 4-5 επ ακόμα για να κλείσει σωστά τα story. Χαίρομαι όμως που έζησα την πρώτη καλύτερη σειρά όλων των εποχών σε αυτό το στιλ. όπως τότε με Lord of the rings.
σχόλιο από Oathkeeper
ως τον 5ο κυκλο που ειχε ο Μαρτιν τον πρωτο λογο ηταν τρομερη σειρα, απ τον 6ο και μετα χαλασε! Κριμα.
σχόλιο από Γοργης
Και η προηγούμενη σεζόν είχε τα θεματάκια της... Ξαφνικά άρχισαν να πηγαινοέρχονται Βορρά Νότο λες και ήταν Ρίο Αντίρριο. Εμένα, παρά την γκρίνια, μου άρεσε το 2ο επεισόδιο σκηνοθετικά. Το σκοτεινό δεν ήταν κακό - ίσα ίσα, έδινε σασπενς. Το βιαστικό γράψιμο με έχει ενοχλήσει.
σχόλιο από Nckolas
Καμία από τις ιστορίες του δεν έκλεισε όπως μας είχε συνηθίσει. Και μόνο αν σκεφτόσουν το αποκεφαλισμό του Ned Stark στο πρώτο κύκλο, τον κόκκινο γάμο στη συνέχεια και ένας σωρό άλλες ανατροπές περίμενες σίγουρα κάτι το αλλιώτικο!
σχόλιο από Δημήτρης
Το μόνο θετικό στο τέλος της σειράς για μένα είναι ότι ο Χόντορ εδωσε τη ζωή του για να προστατέψει τον μελλοντικό βασιλιά. Το τέλος όλων των χαρακτήρων ήταν επιοικώς απογοητευτικό.
19:31

@ExpectationsSubverted: Ας βγάλει το επόμενο να το διαβάσουμε και βλέπουμε μετά...

σχόλιο από ExpectationsSubverted
Οπως 13 επεισοδια δεν ειναι ικανα να κλεισουν εναν τοσο περιπλοκο κοσμο με τοση μεγαλη ποικιλια χαρακτηρων ετσι πιστευω οτι ουτε και 2 βιβλια 600-700 σελιδων μπορουν να το κανουν ικανοποιητικα επρεπε να ειχε βγει ηδη το ενα βιβλιο για να δει ο Μαρτιν αν χρειαζεται 8
σχόλιο από Santcheskoufis
Χαλαρώστε λιγάκι με τα plot holes και ότι άλλο δεν σας εστεκε..Σειρά μυθοπλασίας βλέπαμε με δράκους/νεκροζωντανους/ανταρολυκους/Λάζαρους..μια χαρά αξιοπρεπέστατο τέλος είχε.
σχόλιο από Πέτρος
Ποσο μπροστά ηταν ο Jaime Kingslayer π προσπάθησε να δολοφονήσει το βασιλιά 8 σεζόν πριν?
σχόλιο από YoungGriff
Κάλλιστα θα μπορουσε η 8η σεζον να εχει 10 επεισοδια με 9ο επισοδειο την μαχη του winterfell και μια 9η σεζον που θα εχτιζε την ντανυ σαν mad queen με 9ο επισοδειο την μαχη του kings landing.
σχόλιο από Γοργης
Επίσης το σκυλί θα μπορούσε να είχε πείσει την Άρια από την αρχή ότι η εκδίκηση δεν έχει νόημα - να γλυτώσει τα οδοιπορικά και τα διόδια και να μείνει γουίντερφελ...
σχόλιο από Steve
Ο τελευταίος κύκλος έπασχε από το 1ο κιόλας επεισόδιο, με πολλά συναισθηματικά κενά, ελάχιστο (ασύνδετο) χτίσιμο γεγονότων και έξαφνες εκρήξεις εντυπωσιασμού και σεναρίου. Δεν νομίζω πως αυτό που είδαμε τελικώς ... άξιζε, ακόμη και για τους ίδιους τους συντελεστές ...
σχόλιο από νεστορας-αλ
οπα μισο λεπτο δεν εννοω εφε, ειναι σοβαρη σκηνοθεσια να δειχνεις τους πρωταγωνστες να ειναι σκεπασμενοι με 100 ζομπι και να λες πεθαναν και μετα απο 3 λεπτα να ους δειχνει μια χαρα και τα ζομπι 4 μετρα μακρια το καθενα και μετα παλι το ιδιο περιπου 3 φορες
σχόλιο από Eleos
@Δημήτρης ΓΥΜΝΟ? Πως τολμησαν!? Απαπαπα... μακρια απο εμας.
σχόλιο από TywinLannister
Παιδιά απλά η σειρά έγινε fun based και μάλιστα με τον κακό τρόπο
σχόλιο από Joe
Αντί για Μπραν βάλε κακό τον τυριον.τα οργάνωσε όλα ώστε ως χέρι να κυβερνησει
σχόλιο από Στάλιν Μπαραθηον
Κρίμα που το κακό γράψιμο τα χάλασε όλα με την τη πρόχειροδουλειά
σχόλιο από Γιαννης Π
Σε οποιον δεν αρεσε το τελος να παει να δει τολμη και γοητεια
σχόλιο από Φaτσας13
Πολύ βιαστική όλη η 8η σεζόν και μέτριο τέλος.. Η σκηνή που ο Ντρογκον έλιωσε τον θρόνο άξιζε. Συμβολική κίνηση.. Δεν άξιζε στην Ντάνι τέτοιο τέλος.. Από που κ ως που να κάνει γενοκτονία? Θα μπορούσε απλά να κάψει τον πυργο με την Σερσει κ να κυβερνήσει.. Ο Τζον να φύγει κτλ..
σχόλιο από Παράξενος Ταξιδιώτης
Πλαστογραφουσανε τα σχολια και δημοσιευανε 0 του Παραξενου Ταξιδιωτη, 0 οι ωρες τους.
σχόλιο από Μελ
Όσοι λέτε βέβαια περί mad queen να σας θυμίσω πως ο σκοπος της ντανι αυτός ήταν από την αρχή. Κι έδειχνε σημεία τέτοια ότι κάποια στιγμή θα γίνει αυτο
σχόλιο από mar
Μια μάχη απέναντι σε έναν warrior θα ηταν μοιραία οπότε ο NK κανει αυτο που κάνουν οι necromancers. Raise dead spell
σχόλιο από nikos
Παιδια ο jon δεν πηγε ως nights watch. Περασε το τοιχος και θα ζησει με τους ελευθερους λαους λογικα σαν ''βασιλιας'' τους οπως ο mance raider.Εκει ενιωσε για πρωτη φορα ευτυχισμενος και απαλλαγμενος απο το βαρος του μπαστaρδου
σχόλιο από RemoteGamma
το οτι τοσος κοσμος μιλαει για το τελος και ουσιαστικα κραζει την σειρα ειναι η απολυτη επιτυχια για τον κοσμο του Martin. Ενα φανταστικο οικοδομημα το οποιο αν και φανταστικο εχει παρα πολλα στοιχεια απο τη ζωη μας
σχόλιο από TheSpecialist
Σε αυτο συμφωνω μαζι σας 100%.Οπως ειπα, η γνωμη μου ειναι πως οσα εγιναν τα εκαναν σωστα, αλλα πολυ rushed η 8η σεζον βρε παιδι μου...προχειροτητα και βιασυνη...κριμα για τη σειρα που ειχε το potential να περασει ΙΣΩΣ το breaking bad...
19:29

@treliaris: Χμμ...

σχόλιο από treliaris
τατουάζ ή got?
19:29

@Vas4: Ναι, συμφωνώ απόλυτα! Ειδικά ο Djwadi τρομερή ανακάλυψη! Έχει κάνει εκπληκτική δουλειά! Τον Sapochnik φαντάζομαι θα τον δούμε κάποια στιγμή σε μεγάλη blockbuster ταινία!

σχόλιο από Vas4
Κατι τελευταιο προτου αποχωρησω. Sapochnik και Djawadi κορυφαιοι σε σκηνοθεσια και μουσικη αντιστοιχα. Δεν μπορω να συνελθω με τις μουσικες που ακουμε εδω και χρονια απο το got.
σχόλιο από Θόδωρος
Ντάνυ θα λέτε και θα κλαίτε εκεί στο Γουέστερος με αυτούς που σας κυβερνάνε τώρα
σχόλιο από Βουκεφαλας δι οριτζιναλ
@thespecialist Δεν είναι το θέμα αν είναι σωστή ή όχι η εξέλιξή της.Το θέμα είναι πως είχε δείξει εξ΄αρχής σημάδια για το τι είναι.Απλά απέκτησε και τους δράκους που της δώσανε δύναμη και εκεί έβγαλε τον πραγματικό της εαυτό.
σχόλιο από TARgayΡΑΝ
να σημειώσω για οσους δν εχουν διαβάσει τα βιβλια οτι ο μαρτιν φτανει ως τον θάνατο του Τζον (και τηλεοπτικά την 5η σεζον. 6η-7η-8η ειναι d/d με hints απο μαρτιν. Απο την 6η κιολας τηλεοπτικά φαινεται στην απόδοση διαλόγων που πεφτουν δημιουργικά και γι αυτο τα ρίχνουν ολα στα εφε
19:28

@realfaros: Συμφωνώ γενικά...

σχόλιο από realfaros
Δεκάδες σημεία που δεν κολλάνε πουθενά, να πω ένα απλό: Τελικά και τι έγινε που ο Τζον δεν ήταν Σνόου αλλά Ταργκάριεν; Και γιατί τον ανάστησε η Red Woman; Άλλος σκότωσε το Night King και τη Dany θα μπορούσε και σαν Τζον να τη σκοτώσει βλέποντάς την να κατακαίει ολόκληρη πόλη....
19:27

@Κωστας: Στα όσα έχουμε διαβάσει μέχρι στιγμής, δεν υπάρχει ξεκάθαρος NK. Υπάρχουν WW που κάνουν πάνω κάτω αυτά που βλέπεις στη σειρά, απλά δεν έχουν ξεκινήσει την κάθοδο. Στα βιβλία είμαστε ακόμα πολύ πίσω στο τι γίνεται πέρα από το Τείχος

σχόλιο από Κωστας
Τι ακριβως παιζει με τους ww και τον night king στα βιβλια?
σχόλιο από dm
*Ενώ οι περισσότεροι χαρακτήρες έμειναν στάσιμοι τα τρία Σταρκάκια (ινκλούντινγκ δε μπάσταρντ) και ο Τύριον έτυχαν τρομερού λέβελινγκ απ.
19:26

@TheSpecialist: :)

σχόλιο από TheSpecialist
Χαχαχα, το καταλαβαινω ειλικρινα, απλως επειδη εβλεπα ανεβακναν αλλα και απορουσα μηπως εγραψα κατι κακο.Αλιμονο τη δουλεια σας κανετε δεν εχω παραπονο γι αυτο!!! :)
19:26

@dm: Ναι

σχόλιο από dm
*Δεν μπορεί ένας χαρακτήρας να είναι έτοιμος να θυσιάσει σχεδόν τα πάντα για να σώσει τον κόσμο από το απόλυτο κακό και τρία επεισόδια μετά να σκοτώνει όσους έσωσε. Ας είχε πάει από την αρχή να τα κάνει όλα ρημαδιό και ας ήταν ο ΝΚ ο άρχων του βοριά. Μορ ιντερστινγκ.
19:26

@γιωργος: Ναι

σχόλιο από γιωργος
Νοημα got: οσο υπαρχει ανθρωπινη φυση θα γινονται πολεμοι. Ενας διαρκης κυκλος μεταξυ ειρηνης πολεμου. Δεν υπαρχει καλος και κακος ολοι αλλαζουν οταν τους θολωνει η εξουσια βλ. stannis,daenerys. Τζον ο πιο αδηκιμενος αν σκεφτουμαι οτι αυτος εσωσε το westeros
σχόλιο από TARgayΡΑΝ
Τελικα ως προς τι το ολο σκηνικο περι Τζον σε αιγκον; Και η ανάσταση; Για να σκοτώσει την νταινερυς να μη θελει εξουσία και να παει στα Ζαγοροχώρια;; Δεν πείθει
19:25

@TheSpecialist: Δεν έχω πρόβλημα με το ότι η Ντάνι έγινε Mad Queen. Ίσα ίσα, η διάλυση του Κινγκς Λάντινγκ ήταν ένα από τα πιο εντυπωσιακά πράγματα έχω δει ποτέ σε οθόνη! Απλά θα ήθελα μία σεζόν παραπάνω να μου το σετάρουν καλύτερα!

σχόλιο από TheSpecialist
Εσεις πιστευετε πως η εξελιξη της Ντανι, ηταν σωστη;;Προσωπικα δε με ενοχλησε καθολου και απο τη 5η σεζον που σκοτωσε τους "μαστερς" φανηκε πως θα ακολουθησει τα χναρια του πατερα της...κι ομως ειδα παρα πολλους να παραπονιουνται γι αυτο το συγκεκριμενο.Ποια η γνωμη σας;
σχόλιο από Dray13
Ορισμένοι που ειρωνεύονται το GOT και το αποκαλούν σκουπίδι θα έπρεπε να διαβάζουν τα άνθη του κακού του Μπωντλαίρ συνοδεία Ραχμάνινοφ και όχι να σχολιάζουν στο γκαζεττα! Έχει παραγινει το κακό με τους μουφα ψαγμενους ...
σχόλιο από dm
Και έρχονται οι δύο τελευταίες σεζόν σε μόουντ χακ & σλας. Είχαν χρήματα για εφέ και μάχες και είπαν να τα ξοδέψουν όλα εκεί. Αλλά αυτό το έκαναν και θα το κάνουν καλύτερα άλλοι (βλέπε LoTR). Η σειρά έχασε τον χαρακτήρα της και αυτό είναι το πιο στενάχωρο.
σχόλιο από dm
Οι πέντε πρώτες σεζόν είναι εξαιρετικά συμπαγείς και γενικά αργές. Το χτίσιμο των χαρακτήρων εντυπωσιακό. Όλες οι αντιφάσεις που ταλανίζουν την ανθρώπινη φύση διαπλέκονται με εξαιρετική τεχνική. Για τους φαν του ΑρΠι απόλαυση.
19:24

@Xρίστος Κ: Ανάποδα

σχόλιο από Xρίστος Κ
Αρα για να καταλάβω, Μπενιοφ και Βαις δική τους ιδέα ειναι και το Μαρτιν το αναπτύσσει σε βιβλια?
19:23

@Vas4: Ναι, μάλλον έχεις δίκιο. Έχω διαβάσει τα μεταφρασμένα. Σκέφτομαι να πάρω τα αυθεντικά για να τα ξαναδιαβάσω

σχόλιο από Vas4
Μια τελευταια ερωτηση. Τα διαβασες ετσι οπως τα εγραψε ο Martin (στη γλωσσα του δηλαδη) ή στα ελληνικα; Το ρωταω διοτι εχω την αισθηση οτι στη μεταφραση χανονται ατακες-διαμαντακια..
σχόλιο από Γιάννης Αθ
Περιμέναμε 2 χρόνια περίπου για να δούμε μια τσαπατσουλιά...Εχουν χτίσει 7 τέλειες σεζόν και μας πέταξαν αυτό ..τώρα γι αυτούς που το συγκρίνουν με το Breaking Bad..προσπαθούν να συγκρίνουν σκαρπίνι με παντόφλα..2 τελείως διαφορετικές σειρές τελείως διαφορετικό περιεχόμενο.
σχόλιο από Joe
Μπάμπης καλωσήρθατε στην ομάδα λοστ
σχόλιο από Vothraki..
Ωραιο το peaky αλλα καπου εκανε κοιλια
σχόλιο από Γιαννακης
@Μπάμπης και το lost παρόμοια άσχημα είχε τελειώσει...οπότε άκυρο..
19:22

@Takitaki: Lost...

σχόλιο από Takitaki
Δεν ξερω αμα εχει υπαρξει τοσο δημοφιλης σειρα με τόσο ασχημες κριτικες στην τελευταια σεζον..
19:22

@TheSpecialist: Παιδιά, γίνεται πανικός επιπέδου τελικού Champions League! Κάνω ό,τι μπορώ!

σχόλιο από TheSpecialist
Συγγνωμη, γιατι δε περασε το πρπηγουμενο σχολιο μου;Ρωταω απλως, δε το λεω θυμωμενα, γιατι δεν ειχα καμια βρισια μεσα :Ρ
19:22

@Joe: Είπαμε, είχε μέσον η Σάνσα! Τα υπόλοιπα βασίλεια τουμπεκί! Όπως έγινε και όταν ο Σαμ πρότεινε για δημοκρατία και πέθαναν στο γέλιο όλοι...

σχόλιο από Joe
ΚΑΙ γιατί το ντορν να το δεχτεί και δεν ζητάει καν το ιδιο; ή οι γκρειτζοι που είχαν και την υπόσχεση της καλισι;
σχόλιο από Dr Jekyll and Mr Hyde
Αρχή αντάξια του Άρχοντα των Δαχτυλιδιών και τέλος αντάξιο του Τόλμη και Γοητεία. Γιατί αν θεωρείτε δικαίωση το Μπραν στο θρόνο, την Άρυα Μαγγελάνο και το Τζον εξόριστο ε τότε τι να πω....
19:21

@Eleos: Μιλάς ορθά...

σχόλιο από Eleos
@Alex Αυτο με τα παιδια του δασους ειναι μονο στην σειρα. Κανονικα οι WW ηταν πιο παλιοι και απο τους πρωτους ανθρωπους. Οπως και ο Night King δεν υπαρχει στο βιβλιο... η μαλλον υπαρχει ενας αλλα τον λενε ετσι για αλλο λογο. Το καναν για να τους προσωποποιησουν προφανως.
σχόλιο από Κωστας
Θα ηταν μια χαρα το τελος του got αν ολα αυταπου εγιναν στην τελευταια σεζον γινονταν σε 2 κυκλους
19:20

@sol: Σαν να κλωνοποιήθηκαν η αλήθεια είναι...

σχόλιο από sol
τελικα ποσοι ντοθρακι σκοτωθηκαν την μεγαλη νυχτα ; γιατι στο τελευταιο επεισοδιο σαν να ξαναζωντανευσαν
19:20

@Vas4: Της Καλλιόπης γίνεται!

σχόλιο από Vas4
ρε αδερφουλη, μου εκοψες 2 σχολια και οχι οτι βριζω δηλαδη. Φανταζομαι οτι γινεται της Ποπης, οποτε peace
19:20

@nikos: Ντροπή!

σχόλιο από nikos
το breaking bad πως να μη γινεται καλυτερο καθε σεζον, τοσο για υπνο που ηταν οι πρωτοι 3 κυκλοι
σχόλιο από Χάρης
Δηλαδή Παναγιώτη άμα σου λέγανε πρέπει να δεις μια από τις δύο σειρές.. Game of thrones h the wire.??θα έλεγες the wire?
σχόλιο από Φερτε πισω το ΝΚ
ok διαβαζω και οτι το Ντεξτερ δεν ειχε καλο τελος... ενταξει καλή συνέχεια στο τσατ!
19:19

@Χρήστος: Ισχύει ότι στηρίχτηκαν πάρα πολύ στο αρχικό υλικό. Ίσως δεν περίμεναν κιόλας ότι ο Μάρτιν θα καθυστερούσε τόσο πολύ να βγάλει τα επόμενα βιβλία. Η αλήθεια είναι ότι το παράκανε!

σχόλιο από Χρήστος
ρε Βασίλη. το θέμα μας δεν είναι στο που κατέληξε η σειρά, αλλά στο πώς κατέληξε εκεί. απλά οι D&D μας απέδειξαν πόσο ανίκανοι είναι με το να διαλύουνε μια έτοιμη σειρά και πόσο πολύ στηρίζονταν στον rr
σχόλιο από Μολο
Χωρις ουσια...
σχόλιο από fasolakis maik
μονο Breaking bad
σχόλιο από fasolakis maik
φτωχο σεναριο στην 8η σεζον που κατα τα αλλα καλυφθηκε με τρομερα εφε και σκηνοθεσια....
19:18

@Joe: Όχι! Απλά, όχι!

σχόλιο από Joe
Άλεξ πλέον λοστ ως το κοκαλο
19:18

@nikos: Ναι, το ξέρω! Σκέψου πόσο ζόρικο θα ήταν να θυσιαστεί έτσι ο Μπραν!

σχόλιο από nikos
ρε παιδια η αρυα για να αλλαξει προσωπο και να παρει αυτο του μπραν πρεπει να τον σκοτωσει πρωτα. δεν γινεται αλλιως τι να λεμε
σχόλιο από Nasos 21-96
Τα λάθη και οι τρύπες που είδαμε στην 8η σεζόν (αρχής γενομένης βέβαια από την 7η), είναι πολλά και αμέτρητα. Συμφώνησα μονάχα για το “not a happy ending”, αλλά ήταν απίστευτα βεβιασμένο και αβάσιμο.
σχόλιο από La grandpa
Αν δείτε το "εκπαιδεοντας τον δράκο σου" έχει περισσότερη πλοκή και στορυ.... Αφήστε τον σαντσες να λέει ότι ναναι
19:17

@Γιώργος: Το θεωρώ απίθανο!

σχόλιο από Γιώργος
Αφηνει περιθώρια το τελος για μια ταινια οσον αφορα το μετα; Μη ξεχνάμε Ντάριο ναχαρις (βλ εκδίκηση) , άσπιλοι δράκοι κλπ
σχόλιο από isnogood21
Ο τζόν σκότωσε την Ντάνυ οκ.Άλλα μπορούσε να σκοτώσει τον NK και η Άρυα την Ντάνυ έφοσον έφυγε από το westeros σαν καταζητούμενη τόσο χτίσιμο γιά να γίνει βασίλιας ο Μπάν έλεος!!!Ο ίδιος δεν ήθελε να γίνει lord of winterfell αλλά βασιλιάς οκ;
19:17

@Vas4: Καλή ερώτηση! Εγώ τα έχω διαβάσει και περιμένω... Μάλλον θα τα ξαναδιαβάσω, όταν είναι να βγει το επόμενο! Θα σου έλεγα να τα πάρεις και να τα διαβάσεις! Είναι αριστουργήματα!

Περισσότερα μέχρι 19:16
σχόλιο από Vas4
Λεω να αγορασω τα βιβλια (και τα 5) που εχουν βγει ως τωρα. Θα ξενερωσω πολυ οταν τα τελειωσω, στην ιδεα της αναμονης ή να τα αγορασω και ας περιμενω τον Μαρτιν;
σχόλιο από TheSpecialist
Καλησπερα σας!Εγω να πωμε τη σειρα μου πως θεωρω οσα εγιναν, εγιναν σωστα.Αυτο που με ενοχλησε ειναι πως ηταν αρκετα προβλεψιμο, ο θανατος του Rhaegal και -για καποιο λογο που δεν καταλαβαινω- βιαστηκαν...τουλαχιστον 8 επεισοδεια επρεπε να χε...
19:16

@Γιαννης: Ναι!

σχόλιο από Γιαννης
Οσο το game of thrones ακολουθουσε τα βιβλια (μεχρι και το τελος 6ης σεζον) ηταν με διαφορα οτι καλυτερο εχουμε δει...Απιστευτα δομημενο show φαντασιας που μετραει και η καθε λεπτομερεια...Εκανε επεισοδια που κανενα αλλο show δεν φτανει...Winds of winter...battle of the bastards...Rains of castemere...Hardhome...Spoils of war...
σχόλιο από Κώστας 13
Κορυφαία σειρά 10 χρόνια μγαλσαμε εμείς και οι χαραχτήρες της
σχόλιο από Γιαννης
Δυστυχως την 8η σεζον η ανικανοτητα των d8d την διελυσε...Στα καλα της απλα δεν εχει αντιπαλο
19:16

@fasolakis maik: Ναι, ισχύει! Αξίζει περισσότερο praise!

σχόλιο από fasolakis maik
Πολυ υποτιμημενη σειρα επισης ειναι και το peaky blinders
19:15

@Μπάμπης: Όχι Lost! Όχι! Ποτέ! Όχι μετά απ' αυτό που μας έκανε!

σχόλιο από Μπάμπης
Για μένα, και για πολλούς άλλους θέλω να πιστεύω, αυτή η σειρα εκτιμήθηκε για τις ίντριγκες, το απρόβλεπτο και οτι δεν δίσταζε να πάει κόντρα στο κατεστημένο σκοτώνοντας πρωταγωνιστες που είχαν ρόλο καλού. Και ήρθε η 8η σεζόν και αμαύρωσε όλη την σειρά. Lost 4ever
19:15

@Xρίστος Κ: Οι δημιουργοί (όχι σκηνοθέτες) Μπένιοφ-Βάις, όσο είχαν υλικό από τα βιβλία, το μετέφεραν. Μετά, ήξεραν από τον Μάρτιν πού θα κατέληγε η ιστορία, αλλά την έγραψαν μόνοι τους τη συνέχεια...

σχόλιο από Xρίστος Κ
¨εχω μια απορια εγω. Μεχρι την 6η σεζον οι σκηνοθετες Μπενιοφ/Βαισ ακολοθουθήσαν τα βιβλια του Μαρτιν και μετά αυτοσχεδίασαν γιατι τα τελευτέα βιβλία δεν βγήκαν?
σχόλιο από Teo
Ηθελε περισσοτερα επεισοδια για να δειξει την αλλαγη στην δυναμικη των χαρακτηρων, αλλα πολλα απο αυτα που εγιναν τα αναφερει σε προηγουμενες σεζον, οπως πχ τι θα εκανε η Αρυα, που θα κατεληγε ο Γιαννης και πως θα εφτανε στο θρονο η Ντανι.
19:13

@Alexandros: Ε, δεν είναι και Breaking Bad!

σχόλιο από Alexandros
ε οχι και παντα πασχουν τα spin-offs. Better call Saul
19:13

@Joe: Είχε μέσον τον καινούργιο βασιλιά η Σάνσα!

σχόλιο από Joe
Το γιατί μόνο ο βορράς να είναι ανεξάρτητος θα το απαντήσουμε κάπως;γιατί όχι το Ντόρντρεχτ που δεν έχει κατακτηθεί ποτέ;
19:13

@Vothraki: Αχά!

σχόλιο από Vothraki..
Οι ντοθρακι πως αυξομειωνονται ετσι;; Μια αποδεκατιζονται,μια εμφανιζονται λιγοι επιζωντες,μια ολοκληρος στρατος
19:13

@Nitza13: Πολύ Deadpool βλέπεις εσύ!

σχόλιο από Nitza13
Το ιδανικό τέλος για το game of thrones θα ήταν ο brand stark να γυρίσει προς την κάμερα και να έχει μπλε μάτια σαν τον night king!!!!
19:12

@assardalon: Ναι καλέ, σου λέω! Στην Ελλάδα είμαστε...

σχόλιο από assardalon
οχι φιλε, δεν θελω να πουμε για κλωτσομπουνιδια.. Δεν θεωρω ομως οτι πρεπει να λεμε για GOT.. και ναι ξερω θα μου πουν ολοι αν δεν θες μην μπαινεις στο τσατ.. οκ.. ιδια ακριβως νοοτροπια με το , <<η βια καταδικαζεται απ'οπου κι'αν προερχεται>>... Εχει παρακατω οντως, φιλε?
19:12

@Alex: Ο Night King δημιουργήθηκε από τα παιδιά του δάσους για να τα προστατεύσει από την επέλαση των πρώτων ανθρώπων που έκοβαν κι έκαιγαν όλα τα weirwoods

σχόλιο από Alex
Εντωμεταξύ ποτέ δεν κατάλαβα για ποιον λόγο δημιουργήθηκε ο πρώτος Night Walker...
19:11

@Κωστας13: ΕΖΕΛ;

σχόλιο από Κώστας 13
Βασίλη έχεις δει το ΕΖΕΛ?.μαζι με GOT. Κορυφαίες ever
19:11

@nikos: Δεν ξέρω αν θα πάει να μείνει μαζί τους πέρα από το Τείχος ή απλά τους οδηγούσε εκεί, αλλά δεν έχει και πολλή σημασία...

σχόλιο από nikos
Ο jon παει περα απο το τοιχος με τους ελευθερους λαους οι οποιοι τον εχουν σαν θεο. ειναι ο αντιστοιχος mance raider ρε παιδια, αν ειδατε στο catsle black δεν υπηρχε ουτε ενας με μαυρα
σχόλιο από Software
Γενικά άφησαν πολά κενά στο σενάριο και πράγματα που δεν εξήγησαν.
σχόλιο από γιωργος
@eleos πως πανε βρε φιλε απο το βορρα στο dragonstone που ειναι 30 μερες ταξιδι με τους νερκους να τους κυνηγανε? θελει και καραβια το dragonstone
σχόλιο από Hank10
Τεράστια άλματα και κενά,στρογγυλεμένο τέλος για να μαζέψει τα ασυμμάζευτα. Στρατοί να αυξομειώνονται κατά το δοκούν,ένας δράκος να χρίζεται MVP στη πρωτεύουσα και το ζεύγος να σκοτώνεται στο λάθος σημείο από σοβάδες αφού λίγο πιο πέρα δεν έπεσε πέτρα
19:09

@Μπαμπης: Λες;

σχόλιο από Μπάμπης
Ντρογκον, ενας επαναστατης φιλοσοφος δρακος ο οποιος ΟΧΙ, δεν σκοτωσε τον φονια της μανας του αλλα καταστρεψε τον iron throne, ενα καπιταλιστικο συμβολο της εποχης. Γεια σου Ντρογκον Τσε Γκεβαρα!!!
19:09

@Vas4: Πάντα τα spin-off πάσχουν

σχόλιο από Vas4
Το prequel ερχεται, τα spin-off αναμενονται. Το prequel πιστευω οτι θα ειναι αξιολογο, τα spin-off λογικα θα ειναι σουπες, οπως καθε προσπαθεια εκμεταλλευσης της εμπορικοτητας μιας σειρας.
19:09

@Eleos: Ναι, έχεις δίκιο!

σχόλιο από Eleos
Στα βιβλια παιδια υπαρχουν κατι μερη δυτικα του Westeros. Μονο μια τυπισσα εχει καταφερει να παει επειδη ηταν ερωτευμενη με μια Ταργαριεν αλλα χωρισανε. Βρηκε νησι. Η Αρυα στα βιβλια λεει οτι την θαυμαζει επειδη και αυτη δεν καθισε να παντρευτει και εκανε οτι ηθελε.
19:08

@australos: Τόνι!

σχόλιο από australos
Αγαπημενος Σταρκ? Σανσα, Αρυα, Μπραν ή Τονυ?
σχόλιο από ASHEN1
Προσωπικα ημουν απο την αρχη της σειρας με Τζον Σνοου.Δε με απασχολει που τον εστειλαν βορεια γιατι σε ολη τη σειρα δεν επελεξε τιποτα ο ιδιος,ολα του εβγαιναν ως ειδωλο της προσωπικοτητας του.
19:08

@Alex: Κακία...

σχόλιο από Alex
Από τη στιγμή που καταστράφηκε ο Iron Throne από τον δράκο δεν υπήρχε άλλη λύση για το ποιος θα γίνει βασιλιάς. Αυτός που είχε δικό του θρόνο φυσικά...
19:08

@fragman: Ναι

σχόλιο από fragman
Εμένα μου άρεσε το τέλος, μόνο ένα θέμα έχω με την προχειρότητα στο τέλος. Στο ένα επεισόδιο δείχνει τους ντοθράκυ σχεδόν να εξολοθρεύονται και οι Άσπιλοι να μένουν πολύ λίγοι...και ξαφνικά στο τέλος υπάρχουν χιλιάδες λες και δεν έγινε τίποτα.
σχόλιο από panosz
ο Τυριον του το ειπε val το αλλο που λες ειναι οντως κουφο οπως και πολλα αλλα που γινανε στην 8η σεζον
σχόλιο από Γιαννης
Παιδια το ξαναγραφω...Οσο ακουλουθουσα τον Μαρτιν βλεπαμε με διαφορα την καλυτερη σειρα που εχει βγει...Winds of winter...Battle of the bastards...Hardhome...Spoils of war...Rains of castemere...Επεισοδια που καμια αλλη σειρα δεν εχει βγαλει αναλογα
σχόλιο από giannis
oi stark kanoun koumanto sto westeros! Bghkan nikhtes!
σχόλιο από Σταρκ γύρνα πίσω
Ότι πιο άθλιο το τέλος.
19:06

@val911: Για το δεύτερο, γελάω κι εγώ ακόμα... Για το πρώτο, ας υποθέσουμε, ότι δεν κατάλαβε τι είπε η Ντάνι. Και στη συνομιλία με τον Τίριον ακριβώς μετά, του λέει ο Τίριον: «Σου φάνηκε πως θέλει να σταματήσει;». Ας μείνουμε στο «σου φάνηκε»

σχόλιο από val911
Καλησπερα..Πως καταλαβε ο τζον τι ελεγε η ντανυ στους ασπιλους ενω δεν ήξερε βαλλυριακα και ο νταβος ειπε τους ασπιλους να κανουν δικο τους οικο ενω δεν μπορουν να κανουν παιδια? Σοβαρα τωρα?
19:05

@ποκολοκο: Who knows;

σχόλιο από ποκολοκο
πως γινεται 100 σκορπιοι να μην μπορουν να πετυχουν ενα δρακο ?
19:05

@Frieza: :'(

σχόλιο από Frieza
Ο μάρτιν εντωμεταξύ είπε σήμερα στο μπλογκ του ότι δουλεύει σε 5 διαφορετικά σπινοφ του GoT και σε ένα ιαπωνέζικο βιντεοπαιχνίδι, οπότε winds of winter δεν βλέπω να βγαίνει ούτε το 2026
σχόλιο από aris athens
πάντως αν σκεφτει κανεις οτι αλλα αυτα συμβαινουν στη θεωρια σε ενα κομματι γης με πληθυσμο θεωρητικα και οπως αφηνουν να εννοειθει σαν της κυπρου....
19:04

@Alexdam: Είναι ένα δίωρο ντοκιμαντέρ για τη σειρά που έφτιαξε το HBΟ. Δεν έχει σχέση με την εξέλιξή της...

σχόλιο από Alexdam
Έχει κάτι επιπλέον σαν Bonus επεισόδιο την επόμενη κυριακή; Το έλεγε ένας στις περιγραφές στο youtube
19:04

@Δημητρης: Θέλει... 

σχόλιο από Δημήτρης
Δεν έχω δει ούτε μισό επεισόδιο αλλά με τόσες φωτογραφίες και σποιλς δεν θέλει και πολύ για να καταλάβω τι γίνεται
σχόλιο από Λεοναρντο
Μια χαρα ηταν η σεζον κ σασπενς ειχε κ ανατροπες ειχε ενας που δεν πανηγύρισε το θανατο.του knight king σαν γκολ του Σερχιο Ραμμος στο 92.48 κομστα στην Ατλέτικο
19:03

@australos: Δεν έχει σημασία πλέον αν πήγαν. Οι άρχοντες που τα έλαβαν (ή δεν τα έλαβαν) ήταν στο συμβούλιο που έβγαλε βασιλιά τον Μπραν.

σχόλιο από australos
Ο Βαρυς τελικα τα προλαβε να στειλει καποια απ τα γραμματα που ετοιμασε οτι ο Τζον ειναι ο νομιμος διαδοχος? Και αν ναι...τι εγινε γι αυτο απ αυτους που τα ελαβαν??
19:02

@stratos: Κι εγώ προς τα εκεί περίμενα να πάει το τέλος του.

σχόλιο από stratos
θα προτιμούσα ένα διαφορετικό τέλος!!!!! να αλληλοεξουδετερωθούν οι διεκδικητές και στο τελευταίο επεισόδιο να γίνει η μάχη με τον night king όπου θα επικρατούσε ο ίδιος.
Περισσότερα μέχρι 19:02
19:02

@stratos: Πολύ πιθανό αυτό να ήθελε να μας πει ο Μάρτιν. 

σχόλιο από stratos
Ένα μαύρο τέλος.... Τελικό συμπέρασμα. Οι άνθρωποι κλεισμένει στον εγωισμό τους και χωρίς ενότητα μεταξύ τους οδηγούνται στην καταστροφή.........
σχόλιο από Andre7w
O Night King παιδια δεν ήταν έξυπνος. Στον 7ο κύκλο τους ειχε όλους έτοιμους και αντί να τους σκοτώσει. Σημαδευε τον δράκο που πετουσε. Για αυτό η Άρια τον έφαγε αμέσως. Απλά δεν του κόβει. Φοβερό γράψιμο από τους D&D. Όλα έχουν κάποια βάση χεχε
σχόλιο από Troll
Σκηνοθεσία φοβερή, ηθοποιία πολύ καλή από όλους... Δυστυχώς όμως τσαπατσουλικο σενάριο... Θα μπορούσαν να φτάσουν στο ίδιο τέλος απλά αν αφιέρωναν λιγο παραπάνω χρόνο στο σενάριο. Κρίμα γιατί ήταν φοβερή σειρά.
19:01

@Vasilis1996: Ναι!

σχόλιο από Vasilis1996
Δεν έχω δει ούτε μισό επεισόδιο..αξίζει ρε παιδιά;;;
σχόλιο από Vas4
Το σεναριο οπως ειπωθηκε πολλακις ηταν βιαστικο και κακογραμμενο. Απο εκει και περα, σκεπτομενος ολες τις σεναριακες τρυπες που υπηρξαν σε αυτον τον κυκλο, το 6ο επεισοδιο, δεν ειχε τις προϋποθεσεις να ειναι καλυτερο.
19:01

@ta resta mou: Όλοι μας!

σχόλιο από ta resta mou
Όλα καλά. Λίγο βιαστικά στις τελευταίες σεζον, λίγες σεναριακές τρύπες και σίγουρα κάποια πράγματα θα μπορούσαν να γίνουν καλύτερα αλλά την σειρά γενικά την υπεραπόλαυσα!
σχόλιο από Eleos
@γιωργος Οταν βλεπουν οτι η μαχη χανεται υποχωρουν στο Dragon Stone και ο Night King παει στο Kings Landing και γινεται μαχη εκει μεταξυ 3 στρατων.
σχόλιο από Andre7w
Είπαμε. πρώτη φορά που το ναυτικό είδε πρώτο την αεροπορία
19:00

@Λεονάρντο: Λες να μην υπάρχει τίποτα δυτικά του Γουέστερος; Κι αν είναι flat earth το σύμπαν του Μάρτιν;

σχόλιο από Λεοναρντο
Η Αρυα α.κ.α Ντορα εξερευνητρια πως λες να νιωσει οταν βρεθει στην Ανατολικη Εσσος πως λεγεται ?
18:59

@Joe: Ήταν μισό βήμα πριν γίνει μπάρμπεκιου ο Τίριον! Δεν νομίζω...

σχόλιο από Joe
Ο τυριον ξεφορτώθηκε όλους τους εχθρούς και αντιπάλους.πρωτα βαρύς μετά σερσι μετά την Κάλιαρι βάζοντας τον Σνόου να την σκωτωσαν και ουσιαστικά τον εξόρισε.και στέλνει τον Μπραν να ψάχνει τον δράκο από το πρώτο συμβούλιο.παλι οι λανιστερς κάνουν κουμαντο
18:59

@Alex: Δεν είναι εξήγηση αυτή... Ειδικά για GoT

σχόλιο από Alex
Η Ντάνυ είχε κακά γονίδια και γι αυτό λασκάρησε η βίδα...
18:58

@dipo: Η αλήθεια είναι, ότι μας έμεινε ένας δράκος να κόβει βόλτες...

σχόλιο από dipo
Ντρόγκον, μόλις συνέλθεις από την απώλεια ξέρεις εσύ. Ντρακάρις!
σχόλιο από Eri
Οι fans απλα δωσαν ρεσιταλ με τα σχολια τους στα social media του got. Ενας εγραψε: So Jon Snow goes back to Night Watch...to watch WHAT??!
18:58

@Alex: Λύσσα κακιά με την μύγα. Ήταν ένα επεισόδιο, ξεπεράστε το επιτέλους!

σχόλιο από Alex
Στο Breaking Bad φάγανε ένα επεισόδιο με τον άλλο να κοιτάει μια μύγα....
18:57

@Γιώργος: Όχι αστείος, αλλά συμφωνώ σε γενικές γραμμές...

σχόλιο από Γιώργος
Πιστεύω στο τρίτο επεισόδιο του 8ου κύκλου, ξενέρωσαν οι περισσότεροι όπως εγώ. Εφτά κύκλους μας είχαν winter is coming και winder is coming. Ε και με το που ήρθε, σκοτώθηκε χωρίς να μας δείξουν απολύτως τίποτα για το πώς. Σεναριακά ο τελευταίος κύκλος ήταν τουλάχιστον αστείος.
18:57

@Eleos: Ααα, έμεινα στη 2η, δεν ασχολήθηκα με την 3η! Θα την τσεκάρω!

σχόλιο από Eleos
Εννοεται Breaking Bad και The Wire πανω απο GoT. Παρεπιπτοντως η 3η σεζον του Mr Robot ειναι ο,τι καλυτερο εχω δει μετα τα 3 τελευταια επεισοδια του Breaking Bad. Οποιος καταφερει να ξεπερασει την πολυ αργη δευτερη σεζον του το συστηνω.
18:56

@ExpectationsSubverted: Είμαι σίγουρος ότι τραβάνε τα μαλλιά τους. Μεταξύ μας, βέβαια, δεν χρειάζονται και ιδιαίτερη βοήθεια...

σχόλιο από ExpectationsSubverted
Εκτος θεματος αλλα οι φανατικοι του Star Wars μετα την τωρινη μετρια τριλογια και γνωριζοντας οτι επομενη θα ερθει απο αυτους που πετσοκοψαν το μεγαλυτερο τηλεοπτικο φαινομενο τι πρεπει να κανουν;
σχόλιο από Andre7w
Το Breaking Bad απλά δεν φτάνεται παιδιά μην το ψάχνετε. Ο Γκιλιγκαν δημιούργησε μια σειρά με τόση λεπτομέρεια που απλά δεν έχει αντίπαλο μέχρι και σήμερα
18:56

@Παράξενος Ταξιδιώτης: Ζούμε στην αλητεία από παιδιά...

σχόλιο από Παράξενος Ταξιδιώτης
Οι αλητες του γκαζετα
σχόλιο από mar
Αντε τωρα σε άτομα που θεωρούν το breaking bad καλύτερη σειρα να εξηγήσεις γιατι ο night king δεν έκατσε να πολεμήσει τον John snow. Απο εκει ξεκινάει ολο αυτη η μόδα και το κράξιμο για την σειρα. Ο Night King ειναι necromancer. Δεν εχει αμυνα, δεν εχει stamina, δεν εχει fighting skills.
18:55

@Alex: Έχω γύρω στα 200 σχόλια. Περνάω όσα περισσότερα μπορώ

σχόλιο από Alex
Καλά τώρα αλήθεια δεν μου περνάς σχόλια? WTF?
σχόλιο από Joe
Ο Μπραν θα ζει πιο πολύ στο παρελθόν άρα ο τυριον ως χέρι θα κυβερνάει.και είναι λανιστερ.ολοι ξέρουμε πόσο ύπουλοι είναι οι λανιστερς
18:55

@Shade: 10 σεζόν είπε ο Μάρτιν...

σχόλιο από Shade
Φταίνε εξ' ολοκλήρου οι DnD. Το ΗΒΟ τους έδινε 14 σεζόν, και ο GRRM τους είπε ότι χρειάζονται τουλάχιστον 12 σεζόν! Αυτοί όμως προτίμησαν τα λεφτά του Star Wars και το τελείωσαν εν μία νυκτί.
18:54

@Mel: Το ότι ο Τζον είναι ο γιος του Ρέγκαρ Ταργκάριεν και της Λιάνα Σταρκ είναι το βασικό plot point όλης της σειράς και των βιβλίων

σχόλιο από Mel
Εγώ πιστεύω πως ήταν πολύ βιαστική η σεζόν. Ποιος ο λόγος να είναι ο Τζον ο targaryen.. Ποιος ο λόγος να ναι ο μπραν βασιλιάς. Δεν καταλαβαίνω.. Η hbo είχε προσφέρει 10 επεισόδια αλλα οι d&d το απέρριψαν...
18:53

@Santcheskoufis: Όχι απλά δεν παρατράβηξε, αλλά νομίζω ότι τελείωσε νωρίτερα απ' ό,τι έπρεπε.

σχόλιο από Santcheskoufis
Δείτε τι μας δείξανε σε εφέ εικονας-ηχου τις σκηνοθεσίες το ανερχόμενο καστ και ότι άλλο μπορούσε να μας παρουσιάσει μια σειρα σε τρομερό βαθμό ποιότητας.ηταν άρτια σειρά σωστά δομημένη κι ευτιχως δεν παρατραβηξε.
σχόλιο από Shade
Προς όσου δεν το γνωρίζουν: Τέτοια εποχή του χρόνου, βγαίνει το "Bloodmoon" που είναι Prequel. Ουσιαστικά θα ασχοληθεί με τους First Men, τα Children of the Forest και τους White Walkers. Τα γυρίσματα έχουν ήδη αρχίσει.
σχόλιο από Γιάννης
Δημήτρη μπορείς να βλέπεις μόνο Πέτρο Γαϊτάνο εσύ
18:53

@Γοργης: Είναι όντως δύσκολο. Οι Sopranos μου έρχονται τώρα στα γρήγορα στο μυαλό...

σχόλιο από Γοργης
Να κάνω μια άλλη ερώτηση? Πέρα από το breaking bad, ποια άλλη σειρά γίνεται καλύτερη όσο περνάνε οι σεζόν και δεν έχει τελείως μάπα τέλος? Θυμάμαι πόσο απογοήτευση ήταν οι τελευταίες σεζόν Dexter.
18:52

@Panagiotis: Σκέφτομαι δύο (The Wire, Breaking Bad) που συνολικά είναι καλύτερες

σχόλιο από Panagiotis
Game of Thrones η καλύτερη σειρά πάραυτα..
18:51

@Γιωργακιςςς: Συμφωνώ ότι είδαμε πράγματα τεχνικής φύσεως που δεν έχουμε ξαναδεί ποτέ.

σχόλιο από Γιωργακιςςς
Δεν καταλαβαινω γιατι υπαρχει τοσο μισος για το τελος του Got... Συμφωνω οτι για game of thrones ηταν κακό τελος αλλα νομιζω οτι υπαρχει μια υπερβολη...Στην τελευταια σεζον ειδαμε πραγματα που δεν εχουμε ξαναδει ποτε σε μια τηλεοπτικη σειρα...
18:51

@Alex: Όχι! 

σχόλιο από Alex
@joe Lost και τα μυαλά στα κάγκελα!!!
18:50

@Γοργης: Συμφωνώ

σχόλιο από Γοργης
Το plot twist με την Άρια να σκοτώνει τον ΝΚ και την Danny να γίνεται mad queen όπως και τον Bran βασιλιά δεν είναι καθόλου κακές ιδέες. Απλά δεν μας τα έχτισαν ποτέ. Οπότε δεν είναι τόσο τα plot holes όσο το να τελειώνουμε - αυτό δημιουγεί λογικά κενά.
18:50

@Μανος: Θα το έβλεπα...

σχόλιο από Μανος
Θα σου άρεσε να γυριστεί got με προέδρους Ελληνικών ομάδων? Πχ ο John Snow να ήταν ο Χριστοβασιλης του ΠΑΣ
σχόλιο από Θανος
Οι θεωριες Μπραν-ΝΚ πολυ ωραιες, αλλα απλα θεωριες αφου δεν αφησαν μιση ενδειξη για αυτες και απλα προκαλουνται απο το hype της σειρας. Η ανικανοτητα τους παντως φανηκε απο οταν ξεμειναν απο βιβλια οταν και αρχισε η ελευθερη πτωση με 2ο ημιυπογειο την φετινη σεζον.
σχόλιο από stavros
ωραιο φιναλε
18:49

@Joe: Συμφωνώ...

σχόλιο από Joe
Για ποιον λόγο οι ασπιλοι δεν σκωτωνοντας Σνόου και τυριον εφόσον σκωτωσαν την βασίλισσα που λάτρευαν;για να μην απογοητεψουν τους χιλιάδες φανς τον Σνόου;
18:49

@Aigon Targaryen: Μας φαίνεται δύσκολο τώρα, αλλά σίγουρα θα βγει κάτι. Τα ίδια λέγαμε και μετά το Lost

σχόλιο από Aigon Targaryen
Παρόλο που η σεζον 8 δεν μαρεσε καθολου, δεν υπαρχει κατι να μου προσφερε ολα αυτα τα συναισθηματα οσο αυτη η σειρα. Κριμα που τελειωσε,δυσκολο να ξαναβγει κατι τετοιο.
18:48

@Dimiziso: Επίσης, θα μπορούσαμε να στεγάσουμε εκατοντάδες άστεγους και να θρέψουμε χιλιάδες παιδάκια. Λέω εγώ...

σχόλιο από Dimiziso
Αν κρατουσαν τα λεφτα που κοδεψαν για την σειρα και τα βαζανε στον Παναθηναικο θα είχαμε 3 Ευρωπαικα και η ανθρωποτητα θα ειχε γλιτωσει απ αυτο το αισχος
σχόλιο από BillNik
Το τελευταιο επεισοδιο ηταν καυλααααααα
σχόλιο από Χάρης
Εμένα μια χαρά μου κάνει ο μπραν για βασιλιάς. Δεν ξέρω γιατί απόγοητευτικατε μερικοί τόσο πολύ
18:48

@Παράξενος Ταξιδιώτης: Ποτέ μην λες ποτέ!

σχόλιο από Παράξενος Ταξιδιώτης
Κάντε και για το μαστερ σεφ και το σουρβαηβορ!
18:47

@Alex: Δεν έχω πρόβλημα με το τέλος της Άρια. Το είχε πει άλλωστε στην 6η σεζόν, ότι θέλει να δει τι έχει πιο δυτικά του Γουέστερος. Με προβλημάτισε, όμως, ότι στην τελευταία σεζόν δεν χρησιμοποίησε ποτέ την εκπαίδευσή της. Ποτέ! Βρε κούκλα μου, μπορείς να μεταμορφωθείς στον οποιοδήποτε! Π.χ. πόσο τέλειο θα ήταν να είχε σκοτώσει τον Μπραν και να καθόταν αυτή στο καροτσάκι, όταν ερχόταν ο Night King και να σηκωνόταν ξαφνικά και να τον σκότωνε;;;

Περισσότερα μέχρι 18:46
σχόλιο από Alex
Αυτό πάλι με την Άρια που το πας? Φάγαμε τόσα επεισόδια να μας δείχνει την εκπαίδευσή της και το πεπρωμένο της για κάτι μεγάλο, και την είδε Χριστόφορος Κολόμβος στο τέλος???
18:46

@Santcheskoufis: Με το χέρι στην καρδιά, περίμενες ότι θα ζούσαν όλα τα Σταρκόπαιδα (με εξαίρεση τον κακομοίρη τον Ρίκον) μέχρι τέλους;

σχόλιο από Santcheskoufis
Όχι και δεν πέσαμε στις προβλέψεις μας μέσα..μετά το θάνατο Νεντ όλοι περιμέναμε παρόλο το massacre των stark ότι στο τέλος θα το σηκωσουν
18:45

@shodan: Το έγραψα...

σχόλιο από shodan
Μίλησες για έλλειψη ικανότητας των show runners να συνεχίσουν την ιστορία. Δεν λες ότι ήθελαν να σχολάνε άρον άρον με το got επειδή ανέλαβαν τα star wars της Disney...
18:44

@Joe: Δεν έχω πρόβλημα με το ότι τρελάθηκε η Ντάνι. Το πρόβλημα είναι ότι δεν μας το σέταραν σωστά. Αυτή η τόσο δραματική αλλαγή χαρακτήρα, ήθελε 2-3 σεζόν για τα δεδομένα του GoT κι εμείς την είδαμε σε 1,5 επεισόδιο.

σχόλιο από Joe
Και τεράστιες διαφωνίες για την τρέλα της καλισι.αφου κατέκτησε το μόνο που ήθελε τρελάθηκε και έκαψε κόσμο αθώο ενώ ως τότε έκανε τα πάντα για τον αθώο κόσμο.μεχρι και φυλακή τους δράκους εβαλε
18:43

@Λεοναρντο: Βασίστηκε πολύ στους σκορπιούς. Κακώς, όπως αποδείχθηκε...

σχόλιο από Λεοναρντο
Γιατι προχειροδουλεια ρε παιδια τι νομιζατε οτι οντως η Σερσει θα μπορουσε να σταματησει τον Ντρογκον? Το μονο που δε μαρεσε ηταν που η Σερσει δεν ειχε καποιο συγκεκριμενο σχεδιο αλλα απλως καθοταν κ περιμενε το τελος της ..
18:42

@assardalon: Έχει και πιο κάτω, φίλε! Θες να πούμε για τα κλωτσομπουνίδια, τα μπινελίκια και τα καφριλίκια του ελληνικού ποδοσφαίρου π.χ.;

σχόλιο από assardalon
ετσι τσατ για το game of thrones... χαιρε βαθος αμετρητο... σκουπιδια
18:41

@Disappointed: :(

σχόλιο από Disappointed
Τα μούτρα του Τζον όταν του είπαν ότι θα πάει Wall ήταν ίδιο με τα δικά μου όταν μου είπαν ότι θα κάνω μαγειρεία αντί για έξοδο που περίμενα
18:41

@Παράξενος Ταξιδιώτης: Όχι, δεν νομίζω... Μπορεί κανά ταβλάκι, να περνάει η ώρα...

σχόλιο από Παράξενος Ταξιδιώτης
Παίζανε και στο Game of Thrones μπάλα;
18:40

@Coolio: Ισχύει αυτό. Πάντα σε σειρές/ταινίες αυτής της τρομακτικής απήχησης είναι αδύνατο να ευχαριστήσεις του πάντες. 

σχόλιο από Coolio
έπος! Το μονο που με ενόχλησε ειναι οτι φανηκε λιγο βιαστικό!! Θα μπορούσαν να βγάλουν 10 επεισόδια την τελευταία σεζον και να είμαστε ολοι ευχαριστημένοι!! Όλοι? Προφανως και όχι!κάποιοι θα ήταν ευχαριστημένοι μονο με το τέλος που είχαν στην κούτρα τους!
18:40

@TDK: Ισχύει, αλλά έπρεπε να έχουν την υπομονή και το πείσμα να τελειώσουν το GoT, όπως του άξιζε. Για την δική τους υστεροφημία...

σχόλιο από TDK
Οι Μπενιοφ/Βαις δουλεύουν στο Game of Thrones εδώ και 10 χρόνια χωρίς να σταματάνε καθόλου. Ακούγετε ότι το HBO τους είχε δώσει ένα τρελό budget για 10 επεισόδια. Νομίζω ότι κάπου ήρθε ένας κορεσμός και ήθελαν να τελειώσουν και να προχωρήσουν στα Star Wars που θα γράψουν
σχόλιο από Rottweiler_19
Απογοήτευσή απλά
18:39

@Santcheskoufis: Ήταν όντως οι μεγάλοι νικητές...

σχόλιο από Santcheskoufis
Stark for the win!!!Τράβηξαν πολλά τόσους κύκλους και τελικά τα πήραν όλα!
18:38

@kotsospizza: Ναι, αλλά έχει κι άλλο Μιλγουόκι-Τορόντο. GoT δεν έχει πια... Καλά έκανες...

σχόλιο από kotsospizza
Σκετη απογοητευση... Εχασα την τεταρτη περιοδο και δυο παρατασεις απο το μιλγουοκι, για να δω ενα φιναλε κωμωδια. Ενω στο μιλγουοκι ειχε σασπενς και δραμα...
18:38

@Μενιος Τσαπαρας: Το story arc του Τζέιμι ήταν το καλύτερο όλης της σειράς για μένα. Εκπληκτικά καλογραμμένο, με σκαμπανεβάσαματα, χωρίς να ξέρεις πότε είναι καλός και πότε κακός. 

σχόλιο από Μενιος Τσαπαρας
Κακη η 8η σεζόν,και κρίμα για ένα τόσο σπουδαίο σίριαλ. Διαπίστωσα έλλειψη στην περαιτέρω πλοκή των χαρακτήρων,μόνο με τον ''ανιψιο'' και την ''θεία'' ασχολούνταν όλοι. Και είμαι άκρως ξενερωμένος με τον θάνατο του Jaime.
18:37

@erron_black: Κι εγώ δεν έχω πρόβλημα με το τέλος του Τζον...

σχόλιο από erron_black
Εμενα μου αρεσε που ο Τζον Σνοου γυρισε στο φυσικο του περιβαλλον.
18:36

@Χάρης: Δεν διαφωνώ...

σχόλιο από Χάρης
Παιδιά φαγωθήκατε με τον σνοου... Άμα εβγαινε αυτός king θα λέγατε προβλέψιμο...
18:36

@Γιαννης: Ακόμα περιμένουμε να μάθουμε πότε θα βγει το προτελευταίο...

σχόλιο από Γιαννης
Καλησπερα Βασιλη!Γνωριζουμε ποτε θα βγει ο τελευταιο βιβλιο του Μαρτιν΄?
18:36

@Kostas: Μισός Σταρκ - Μισός Ταργκάριεν

σχόλιο από Kostas
μείναμε χωρίς Ταργκάρυεν στον κόσμο,αυτό με πόνεσε γιατί τον Τζον δεν τον λες Ταργκάρυεν,απ την κορυφή μέχρι τα νύχια Βόρειος είναι
σχόλιο από sol
η καλυτερη σειρα ολων των εποχων κατι αντιστοιχο του μεσσι δηλαδη
18:35

@γιωργος: Προφανώς, θα πέθαινε κάποια στιγμή ο Night King. Όχι έτσι, όμως, με την Άρια να πετάγεται από το πουθενά και όχι τόσο νωρίς...

σχόλιο από γιωργος
Σε περιπτωση νικης του night king ρε παιδια εστω οτι σκοτωνε ολους στο βορρα, για βρειτε μου εσεις ενα καλο τελος ρε σκηνοθεταρες. Και τοτε θα γκρινιαζατε
18:34

@karatsik: Η επίσημη δικαιολογία γι' αυτό από τον ίδιο τον Μπένιοφ, ήταν ότι η Ντάνι «ξέχασε τον Γιούρον». Από εκεί να καταλάβεις...

σχόλιο από karatsik
Η σειρά μέχρι και την 5-6 σεζόν ήταν καταπληκτική, οι δύο τελευταίες σεζόν και συγκεκριμένα τα 3 τελευταία επεισόδια του τελευταίου κύκλου μου φάνηκαν αρκετά κακογραμμένα. Ακολουθούν σποιλερ. Ολόκληροι δράκοι πετούν στον αέρα raegal και δεν είδαν τα καράβια ενέδρα του eyron greyjoy
18:33

@elante: Όχι! Ποτέ! Όχι!

σχόλιο από elante
Βασικα μου θύμισε το τέλος του lost
18:33

@nikos: Το βασικό μου πρόβλημα είναι, ότι στην αρχή της σειράς, σου σέταραν ότι οι άνθρωποι κάθονται και τσακώνονται για το ποιος πρέπει να κάτσει στον θρόνο, ενώ υπάρχει ένα κακό που έρχεται και θα τους καταστρέψει. Αλλά τελικά, αυτό το κακό δεν ήταν και τόοοοσο σπουδαίο και τελικά μας ενδιαφέρει ποιος θα κάτσει στον θρόνο. Νομίζω ότι σέταραν λάθος τις προσδοκίες για τον Night King

Περισσότερα μέχρι 18:32
σχόλιο από nikos
Rushed season ΝΑΙ. Κακη ΟΧΙ. Δωστε εσεις τελος ρε τσακαλια σε μια σειρα με τοσους χαρακτηρες. Το νοημα του got ειναι οτι δεν υπαρχει ενα τελος, οσο υπαρχει ανθρωπινη φυση θα γινεται πολεμος και φτου και απο την αρχη. Το τελος ειναι γλυκοπικρο οπως επρεπε να ειναι.
18:31

@TDK: Συμφωνώ

σχόλιο από TDK
Δεν έχω πρόβλημα με το τέλος ούτε με το που κατέληξε ο κάθε χαρακτήρας. Απλώς βιαστήκανε πολύ και δεν εξήγησαν γιατί ο καθένας έκανε αυτό που έκανε. Πχ η Deaneris που έκαψε όλο το Kings Landing.
18:31

@Χρίστος Κ: Στα τεχνικά κομμάτια, το GoT είναι καλύτερο (οπτικά εφέ, μουσική κλπ). Σκηνοθετικά, υποκριτικά και -κυρίως- σεναριακά, το Breaking Bad είναι καλύτερο! 

σχόλιο από Χρίστος Κ
Breaking Bad @Bασίλης πανω απο GOT ? οχι αδερφέ δεν συγκρινεται σε καμια περιπτωση( Ουτε πλοκή ουτε σκηνικα ουτε ανατροπες)
18:30

@basilis agrinio: Δες τι απάντησα στον @Πετρος

σχόλιο από basilis agrinio
Tο πρόβλημα της σειράς ήταν για μένα 1. Για να μπορέσεις να αναλύσεις σε ικανοποιητικό βαθμό όλα αυτά που συμβαίνουν στον κόσμο του GOT (τι συγκεκριμένη χρονική περίοδο) χρειάζονται καμιά 15αριά σεζόν και πολλά μα πάρα πολλά λεφτά. Προφανώς και δεν υπήρχε η υπομονή
18:29

@Γιαννης: Συμφωνώ, ότι πολλές fan theories ήταν καλύτερες απ' αυτό που έγινε, αλλά δεν λειτουργεί έτσι και καλώς...

σχόλιο από Γιάννης
5 θεωρίες από φαν να διάβαζαν καλύτερο θα έβγαινε
18:28

@YoungGriff: Ήξεραν πώς θα τελείωνε. Υπολογίστε, πως στη σειρά δεν υπάρχουν όλες οι προφητείες των βιβλίων. Εκ του αποτελέσματος, δυσκολεύτηκαν πάρα πολύ στη διαδρομή μέχρι το τέλος, χωρίς τη βοήθεια του Μάρτιν.

σχόλιο από YoungGriff
Μελανά σημεία της σεζόν η αλλαγή στο story arc του Jamie και ο ευνουχισμός του Jon.Κατά τα άλλα καμία σημασία σε όλες τις προφητείες και το lore που υπάρχει από ΄πίσω.Φάνηκε ότι δεν ήξεραν πως να το προχωρήσουν.Πολύ κρίμα
18:27

@κωστας: Όχι, αποκλείεται! Θα δούμε prequel από GoT, αλλά όχι τους χαρακτήρες του. Αυτοί τελείωσαν

σχόλιο από κωστας
Πιστευεις σε καποια χρονια θα υο συνεχισουν απο εκει που το αφησαν; το τελος σου αφηνει αισιοδοξια οτι μπορει να συνεχιστει η ιστορια.
18:26

@Πετρος: Συμφωνώ για το περί βιαστικής σεζόν... Ο Μάρτιν είχε πει ότι κανονικά χρειάζονταν 10 σεζόν από 10 επεισόδια για να ολοκληρωθεί κανονικά. Το HBO δεν είχε πρόβλημα, έδινε τα χρήματα. Το πρόβλημα ήταν ότι οι Μπένιοφ-Βάις ήθελαν να τελειώνουν με το GoΤ, γιατί έχουν να φτιάξουν την επόμενη τριλογία του Star Wars

σχόλιο από Πετρος
Βιαστική σεζόν π θα μπορούσε να μας έχει προετοιμάσει καλύτερα για οσα έγιναν, ας τραβαγαν 2 επεισόδια παραπάνω κ τι έγινε? Ο Μπραν βασιλιας οκ... Γιατι ολοι οι υπόλοιποι καναν διακοπες στο Μαϊάμι και πινανε ποταρες κ μονο αυτος περασε δύσκολα... Αφήστε μας, σεζον παρωδία!
σχόλιο από solorossonero13
Ωραίο τέλος μετριότατη τελευταία σεζον
18:25

@Δημήτρης: Μπορείς να δεις τον Ιησού από τη Ναζαρέτ...

σχόλιο από Δημήτρης
Εγώ έχω δει το μισό επεισόδιο από την πρώτη προβολή , ανωμαλία γυμνό κτλ και δεν το ξανά είδα ποτέ ,μια αθλιότητα δυστυχώς
18:24

@shodan: Δεν έχω πρόβλημα με το πού κατέληξαν όλοι οι χαρακτήρες. Με ενόχλησε η διαδρομή τους μέχρι εκεί, στις τελευταίες 2 σεζόν

σχόλιο από shodan
Μπίλη, εσένα σου φάνηκε το τέλος αντάξιο των χαρακτήρων και της μυθοπλασίας της σειράς;
18:23

@Joe: Όχι! Απλά, όχι! Ποτέ! Όχι!

σχόλιο από Joe
Το τέλος το γκοτ με έκανε να εκτιμήσω το λοστ
18:23

@Γιαννης: Κακώς! Τα ίδια λέγαμε και μετά το Lost!

σχόλιο από Γιάννης
έχω ξενερώσει τη ζωή μου δεν θέλω να ξαναδώ σειρά, απίστευτη ξενέρα
18:22

@Γιαννης: Γιατί; Πέρα από το να σκοτώνει κόσμο, δεν μας είχε δείξει άλλα προτερήματα.

σχόλιο από Γιάννης
Αληθινή βασίλισσα μόνο η Άρυα άξιζε.
18:22

@PKikionis: True dat!

σχόλιο από PKikionis
Προσωπικά η αγαπημένη μου στιγμή ειναι η φάση που ο έρμος ο Ντάβος προτείνει στο Γκρέιγουορμ να πάρει τους Ανσάλιντ και να πάνε να φτιάξουν δικό τους οικο. ΤΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΟΙ ΕΥΝΟΥΧΟΙ ΡΕ ΝΤΑΒΟΣ; ΜΕ ΣΗΜΑ ΤΟ ΠΑΠΑΡΙ;
18:22

@Χαρης: Εννοείς για τη θεωρία για τον Μπραν: Στο ότι ουσιαστικά δεν έκανε τίποτα στην τελευταία σεζόν, πέρα από το να παγιδεύει χαρακτήρες. Παγίδευσε την Ντάνι, όταν είπε στη Σάνσα για τον Τζον, παγίδευσε τους πάντες στην μάχη του Γουίντερφελ και στο τελευταίο επεισόδιο μάθαμε ουσιαστικά ότι μπορεί να βλέπει και το μέλλον. Θεωρία είναι...

σχόλιο από Χάρης
Που βασίζεται αυτή η θεωρία;
18:20

@νεστοεας-αλ: Σκηνοθετικά, διαφωνώ! Ήταν άψογη σκηνοθετικά. Γενικά, σε οτιδήποτε έχει να κάνει με τεχνικά χαρακτηριστικά, ήταν ό,τι καλύτερο έχουμε δει ποτέ σε τηλεοπτική σειρά. Σεναριακά, συμφωνώ για τις τελευταίες σεζόν.

σχόλιο από νεστορας-αλ
Η σειρα ισως σπαει καθε ρεκορ σε plot holes και σκηνοθετικα-σεναριογραφικα λαθη, συμφωνεις;
18:19

@Χριστος Κ: Δεν υπάρχει ουσιαστικός λόγος για τη Nights Watch πλέον, πέρα από το να στέλνουμε κάπου κακοποιούς, ληστές και βιαστές, που δεν θέλουμε να σκοτώσουμε...

σχόλιο από Χρίστος Κ
Εγώ έχω απορια , πως στο καλο επανήλθε η night watch? Το τοίχος επεσε! Ποτε κτιστηκε? Ο night king πεθανε? Τοιχος και night watch για πιο λογο?
18:18

@ΒΑΣΙΛΗΣ: Έχεις ένα θέμα για... ενδιαφέροντες χαρακτήρες! Να το κοιτάξεις...

σχόλιο από ΒΑΣΙΛΗΣ
ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΖΟΦΡΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΡΑΜΣΕΥ..ΜΟΝΟ ΤΗ ΣΕΡΣΕΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΑ..ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ ΑΔΟΞΑ Κ ΑΥΤΗ...
18:17

@Giannis: Σε γενικές γραμμές, ναι! Ήξεραν πού έπρεπε να καταλήξουν οι χαρακτήρες, αλλά η διαδρομή τους μέχρι εκεί υπέφερε, χωρίς τα βιβλία του Μάρτιν από πίσω...

Περισσότερα μέχρι 18:17
σχόλιο από Giannis
Καλησπέρα Βασίλη, Συμφωνείς πως ο κατήφορος της σειράς ξεκίνησε όταν οι D&D ξέμειναν από υλικό από τα βιβλία και άρχισαν να γράφουν τη συνέχεια οι ίδιοι;
18:17

@elante: Και τον Μπραν ως βασιλιά είχες προβλέψει; 

σχόλιο από elante
Το τέλος και το ποιος θα γίνει βασιλιάς το είχα προβλέψει μετά το 5ο επεισόδιο... η φόλα μύριζε από μακρυά
18:16

@Darksoul: Στημένη από ποιον, όμως;

σχόλιο από Darksoul
Η ΕΠΙΤΥΧΊΑ ΤΟΥ ΜΠΡΑΝΤ ΠΙΟ ΣΤΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΠΙ ΤΗΝ EUROVISION
18:16

@Τασος Χολαργος: Το έχω μπεν δε νι εδώ και 8 χρόνια! Όντως, δεν έπεσε κανένας μέσα στις προβλέψεις του κι αυτό μάλλον ήταν η παγίδα των Μπένιοφ-Βάις. Στην προσπάθειά τους να διαλύσουν κάθε πρόβλεψη, προσπέρασαν πολλές φορές τη λογική. Κλασικά παραδείγματα ο θάνατος του ΝΚ από την Άρια και η στιγμή που η Ντάνι το χάνει τελείως...

σχόλιο από Τασος Χολαργος
Μπεν δε νι Βασιλη Τσιαγκα!!δεν επεσε κανενας μεσα στις προβλεψεις!και τωρα τι κανουμε μετα απο 10 τηλεοπτικα χρονια;;πολυ κακο για το τπτ ο 8 κυκλος. Βιαστηκαν να τον τελειωσουν
18:14

@Peter: Το GoT δεν ήταν ποτέ δίκαιο. Κι αυτό ήταν η ομορφιά του. Γι' αυτό ξεχώρισε άμεσα (για το βιβλίο λέω) από τα υπόλοιπα βιβλία του genre. Ο Μάρτιν δημιούργησε έναν κόσμο, που δεν υπάρχουν διαχωριστικές γραμμές ανάμεσα στο καλό και το κακό. Όλοι βρίσκονται ανάμεσα και στα δύο. Ο Σνόου ήταν το κλασικό παράδειγμα ήρωα, που όμως τελικά δεν πήρε αυτό που θεωρητικά του άξιζε. Δεν έχω πρόβλημα με αυτή την κατάληξη

σχόλιο από Peter
Απλα ξεφτυλισαν τον Τζον Σνοου. Το GOT ηταν παντα δίκαιο και προς το τελος εχασε καθε λογικη.
σχόλιο από stavros
ωραιο φιναλε
18:12

@Στράτος: Δεν θα συνεχιστεί...

σχόλιο από Στράτος
Πρέπει οπωσδήποτε να συνεχιστεί κάποια στιγμή δεν γίνετε να τελειώνει έτσι απλά και τον κεντρικό χαρακτήρα να τον διώχνουν έτσι απλά σαν σκουπίδι στο τείχος που πλέον δεν υπάρχουν White walker
18:11

@Νίκος: Αν θες να μπούμε σε σύγκριση GoT-Breaking Bad, η βαθμολογία μου για τις δύο σειρές είναι: GoT 9,4 - Breaking Bad 9,6

σχόλιο από Νίκος
Γελάει ο Walter White
18:10

@Darksoul: Υπάρχει μια ενδιαφέρουσα θεωρία που έχει βγει τις τελευταίες ώρες και θέλει τον Μπραν να είναι ο ουσιαστικός κακός της ιστορίας και ότι ουσιαστικά σκηνοθέτησε όλη την εξέλιξη για να κάτσει στον θρόνο. Πλάκα έχει...

σχόλιο από Darksoul
ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΡΑΝΤ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΔΟΞΟ ΑΛΛΑ ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ
18:09

@Δημήτρης: Κακία...

σχόλιο από Δημήτρης
Ο τζειμι έπρεπε να πετάξει από πιο ψηλά τον μπραν
18:09

@Γιώργος: Το 1ο επεισόδιο της τελευταίας σεζόν ήταν κλασικό επεισόδιο που σου σέταρε τι θα γίνει. Ήταν εντάξει τα πρώτα δύο

σχόλιο από Γιώργος
Μύριζε απο το πρώτο επεισόδιο ότι θα ταν κακός ο τελευταίος κύκλος
18:08

@tasos: Φαντάζομαι εννοείς το 3ο επεισόδιο της τελευταίας σεζόν, με το κλείσιμο του arc του Night King. Συμφωνώ περίπου μαζί σου, ήταν απογοητευτικό το πώς τελείωσε ο NK από τη σειρά, αλλά υπήρχαν θέματα από νωρίτερα

σχόλιο από tasos
to got teleiose apo to 3o episodio
18:06

Λογικό είναι να κολλάει ο κόσμος στο τέλος της σειράς. Ας μιλήσουμε, λοιπόν, γι΄ αυτό: Σε γενικές γραμμές, συμφωνώ με το σκεπτικό, ότι ειδικά τη τελευταία σεζόν, την έτρεξαν πάρα πολύ. Και είναι κρίμα, γιατί όσον αφορά το γράψιμο στη σειρά, ήταν εκπληκτικό μέχρι τις τελευταίες τρεις σεζόν. Από εκεί και πέρα, πρέπει να λάβουμε υπόψην μας, ότι οι Μπένιοφ και Βάις δεν είχαν πλέον υλικό από τα βιβλία για να μεταφέρουν κι έπρεπε ουσιαστικά να συνεχίσουν μόνοι τους. Εκεί φάνηκε ένα έλλειμμα ικανότητας να προχωρήσουν ικανοποιητικά την ιστορία

σχόλιο από Giorgio Armani
Απογοήτευση Τελευταιος κύκλος τον τρέξανε γρήγορα και γενικά κάνανε μια πρόχειρο δουλειά Καλά τα εφέ με τον δράκο αλλά το σενάριο έκανε την διαφορά για αυτή την σειρα
σχόλιο από georak
Το τελευταιο επεισοδιο ηταν το χειροτερο απο ολα. Βγαλανε κατι γρηγορα και προχειρα ισα ισα για να τελειωσει λες και ηταν αγωνας δρόμου
σχόλιο από Λευτέρης
Καλησπερα σε ολους τους φανς.. Οτι και να ακουώ για το τέλος αυτής της σειράς πιστεύω οτι δεν μπορούσε να κλείσει καλύτερα (κλείνοντας ολες τις ανοιχτές τις υποθέσεις η σειρά και με εμπνεύσεις απο την ευρωπαική ιστορία) μας αφήνει μια γλυκια γευση- αναμνηση
18:03

@ntinos21: Δύσκολο αυτό που λες... Σχεδόν ακατόρθωτο

σχόλιο από Ntinos21
Χειρότερο τέλος και από τις μεταγραφές που θα έκανε η θα κάνει η ΑΕΚ
σχόλιο από Πέτρος
Καταστροφη απλα
18:03

@νικος: Αν το δεις, θα καταλάβεις

σχόλιο από νικος
δεν εχω δει ουτε μια σκηνη απο αυτο το εργο δεν μπορω να καταλαβω γιατι τετοιος χαμος
σχόλιο από Νικολας
Καλησπέρα σαςςς
18:02

Πάμε!

18:02

Απλά, να ξεκαθαρίσω ότι ξεκίνησε να βλέπω τη σειρά επεισόδιο - επεισόδιο από το S01E03, έχω διαβάσει και τα βιβλία, οπότε μπορούμε να πούμε ό,τι θέλετε γενικά για τον κόσμο του George R.R. Martin

Περισσότερα μέχρι 18:01
18:01

Γενικά, δεν υπάρχουν κανόνες (πέρα από το καλό είναι να μην βρίζετε, όπως έχετε ξεκινήσει ήδη κάποιοι). Μιλάμε γενικά για τη σειρά, για το τέλος της, για την αρχή της, ό,τι θέλετε

18:00

Είμαι ο Βασίλης Τσίγκας και σ' αυτό το chat θα μιλήσουμε για την μεγαλύτερη τηλεοπτική σειρά όλων των εποχών, το Game of Thrones

17:59

Καλησπέρα σας