Live Feed

Chat με τo Νίκο Παπαδογιάννη

Απόκρυψη Σχολίων
17:06 Ο Νίκος Παπαδογιάννης σχολιάζει:

Φίλοι, σας ευχαριστώ για τις ερωτήσεις. Πρέπει να κλείσουμε σιγά σιγά. Θα τα πούμε και τις επόμενες ημέρες.

17:05 Ο Νίκος Παπαδογιάννης σχολιάζει:

Ροκκε: Μπορούμε να έχουμε Πιτίνο; Δεν μπορούμε.

Ανδρέας: Ποιες επιλογές; Ας φτιάξει κάποιος ένα σχήμα, να διεκδικήσει τη διοίκηση. Τανκς θα κατεβάσουμε;

Βαγγ: Εγώ εξαρχής "αισιόδοξος για 8άδα" δήλωνα και δεν έπεσα πολύ έξω όπως είδατε. Για τους άλλους δεν με νοιάζει.

σχόλιο από Rokke
Η εθνικη ηταν σαν τον περσινο Παναθηναϊκό.Οι παιχτες δεν ειχαν αυτοπεποίθηση κ στην πρωτη στραβη φανηκε.Απο τη μια στον παγκο εβλεπες τον ΘΣ ιδρωμενο κ στην αλλη εβλεπες τον πιτινο κ σου εδινε σιγουρια,οι παίχτες παιζανε γι αυτον
σχόλιο από Ανδρεας
Καλησπέρα από Σικαγο ! Νίκο θα γράψεις κάποιο άρθρο για τις επιλογές στην Ομοσπονδία ; Θα ιδρωσει ποτέ το αυτί κάποιων;;;
17:03 Ο Νίκος Παπαδογιάννης σχολιάζει:

Εάν βλέπατε μερικές από τις "εωρτήσεις" που μου στέλνουν, θα καταλαβαίνετε ότι το χτικιό δεν είναι μέσα στην ομάδα, αλλά εκεί έξω.

σχόλιο από Vag
Μήπως η υπέρμετρη αισιοδοξία που δημιουργείται από τους δημοσιογραφους όταν κερδίζουμε ομάδες της πλακας έχει κάνει κακο.σχεδον πάντα όταν παίζουμε σοβαρή ομάδα χάνουμε.ας θυμηθηθουμε ακόμα και τους διασυρμους στους μικρούς τελικούς πριν από πολλά χρόνια
σχόλιο από Thanoss
Κύριε παπαδογιαννη, βρείτε μου έναν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ ελπιδοφόρο Έλληνα παίχτη ο οποίος θα μπορούσε να φτάσει σε υψηλό επίπεδο. Αυτό σκέφτομαι και συνειδητοποιω ότι δεν υπάρχει φως στο τούνελ
17:01 Ο Νίκος Παπαδογιάννης σχολιάζει:

Κικου: Τι να συνέβη, κρυβόταν στα τηλέφωνα και μετά διαμαρτυρόταν που κόπηκε. Πώς να τον εμπιστευτείς; Αυτά τα σενάρια δεν ξέρω πού τα βρίσκετε

πιτερ: Αν το έβλεπαν ως αγγαρεία, δεν θα έπαιζαμ

Γιαννης: Θα θέλουν λεφτά αυτοί και μάλιστα πολλά, όχι 20 χιλιάρικα τον χρόνο.

θεόδωρος: Εάν περάσουν τη Γαλλία οι boomers, τους βλέπω για μετάλλιο

Λευτέρης: Τρεις πρώτης γραμμής εννοούσε ρε παιδιά. Μπορούσε ο ΒΜ να παίξει 30=35' σε τέτοιο ματς;

σχόλιο από Κικου
Γράφτηκε ότι σε επικοινωνία με Κφ στη χρονιά είχε φανεί η πρόθεση του να παίξει. Δεν απάντησε στα τηλεφωνήματα ένα μήνα πριν την προετοιμασία και δεν κλήθηκε, ο ίδιος διαμαρτυρήθηκε. ενω υπολογιζοταν για πίσω από Μπ. Οι δυο Σέντερ έπαιξαν ασχημα, τι συνέβη πραγματικά;
σχόλιο από peter
Γεια σου απο Γλασκωβη. Δεν εχουμε υπογραψει συμβολαιο με τις νικες και τα μεταλια, αλλα αυτο που βλεπω ως θεμα ειναι οτι πλεον οι παικτες δεν το γουσταρουν και το βλεπουν ως αγγαρεια...Σε αυτο συντελει και η ανοητη κριτικη που γινεται απο κοσμο και δημοσιογραφους...
σχόλιο από Γιάννης
Θα μπορούσε να υπάρξει σκέψη για Αμερικανό προπονητή; Κοκοσκοφ, Κιντ, Σκαιλς κλπ λόγω της παρουσίας του Γιάννη;
σχόλιο από Theodoros
Kalispera Kirie Papdogianni, ta paidia ap oti eida kanane oti mborousane simera. Eime Olympiakos, alla pos tha goustara ton Kalathe na eitan ston Pirea, Bravo me tin aposdosi tou simera! Eime ke EllinoAustralos, piaine i gnomi sou gia ta Boomers ke an ine fabori gia metallio?
σχόλιο από Λευτέρης
Απαντώντας στον τζέιμς99 είπατε τον πήρε για 12ο.Αυτός όμως είπε σε δημοσιογράφο όταν ρωτήθηκε ότι δεν έχει 3 γκαρντ.
σχόλιο από Nick
Δεν φταιει μονο ο προπονητης. Εκανε πλακα στους ψηλους μας ο Βαρεζαο - ενας ρολιστας του ΝΒΑ. Σημερα 56% στις βολες οταν οι αλλοι 95%. Η πικρη αληθεια ειναι οτι παικτες μας με εξαιρεση τον Γιαννη δεν εχουν το αναστημα που νομιζουμε οτι εχουν!
σχόλιο από Air
Καλησπέρα Νίκο και καλή επιστροφή.Ελπιζω πως το ελληνικό μπάσκετ δεν έχει πνευσει ακόμα τα λοισθια.Θα βρεθεί και ο κατάλληλος για να την οδηγήσει στα μετάλλια.Υπομονη μέχρι τότε.
16:57 Ο Νίκος Παπαδογιάννης σχολιάζει:

τσακ: Θα δοθούν και 2 wild card στην Ευρώπη

ΠΑΟερχομαι: Οι άλλοι δεν θα το καταλάβαιναν;

μοσκίτο: Το ελπίζω, γιατί η έδρα είναι ο "ασφαλέστερος" τρόπος να παραταχθούμε πλήρεις όσο γίνεται και να διεκδικήσουμε πρόκριση

Νικος: Συμφωνώ απολύτως, είναι εξωφρενική η κατάντια μας.

χατζη: Εγώ δεν κατάλαβα κακό κλίμα πάντως.

τροχαλίδι: Θα ήμασταν πολύ χειρότεροι χωρίς τον Γιάννη σίγουρα

σχόλιο από tsakdi
Η Κροατία και η Σλοβενία που δεν συμμετειχαν στο Παγκόσμιο έχουν δικαίωμα συμμετοχής στο Προολυμπιακό;
Περισσότερα μέχρι 16:54
σχόλιο από ΠΑΟ κι έρχομαι
Στο τέλος που βλέπαμε ότι δεν καλύπτεται η διαφορά γιατί να μην παίρναμε κάνα δυο τεχνικές ποινές να στείλουμε το ματς στην παράταση; Άλλωστε τό λογικό θα ήταν να διαμαρτυρηθούν με τέτοια σφυρίγματα κ πιθανώς θα δέχονταν τεχνική ποινή.
σχόλιο από The Drunk Mosquito -13-
Νίκο θα διεκδικήσουμε πιστεύεις όμιλο στο Προολυμπιακό;
σχόλιο από Nikos
Όταν μια ομάδα εκπροσωπεί ένα έθνος το οποίο ασκεί κριτική (κι όχι μόνο) πριν καλά καλά αποκλειστούμε (ορισμένοι απο την ήττα με τη Βραζίλια ή ακόμα και πριν καν ξεκινήσει το τουρνουά), μεταφέροντας όλον αυτόν τον αρνητισμό και στην ομάδα, τι άλλο θα περίμενε κανείς?
σχόλιο από Mike Xatzi
Ο Σκουρτό δεν είναι για την Εθνική. Λάθος,με Βραζιλία να μη βάλει τον εκρηκτικό Θανάση. Αυτό το ματς πληρώνουμε! Δεν αξίζαμε πέρα από τους 8. Αμφιβάλω αν το κλίμα στα αποδυτήρια ήταν το κατάλληλο.Προσοχή τώρα μη χάσουμε τον Γιάννη.
σχόλιο από τροχαλίδι
κε Παπαδογιάννη, εαν για τον χι ψι λόγο ο Γιάννης δεν κατέβαινε να αγωνιστεί με την Εθνική, πιστεύετε θα είχαμε καμία διαφορά στα αποτελέσματα (όχι στις διαφορές) των αγώνων; Είναι θέμα προπονητη οτι ουσιαστικά δεν τον αξιοιποιήσαμε όσο μπορούσαμε;
16:52 Ο Νίκος Παπαδογιάννης σχολιάζει:

ντορεμι, παναγιωτης, ηλιας, αρης: Δεν γίνεται άλλος προπονητής για παράθυρα και άλλος για τουρνουά, οριακά μπορεί να γίνει αυτό και για παίκτες. Αυτοί που λέτε βολιδοσκοπήθηκαν προ Μίσσα και αρνήθηκαν. Ο Πεδουλάκης είναι όντως ιδανικός, αλλά δεν θα αφήσει τον ΠΑΟ 

ιονιαν, στέργιος: Ναι, αλλά η άμυνα είναι φερετζές για την έλλειψη ταλέντου και προσωπικότητας, σε όλα τα επίπεδα. "Στα ίσα" δεν θα κερδίζαμε αυτούς που έχουμε κερδίσει. Για να βάλεις τον πήχυ ψηλά, πρέπει να είσαι και να αισθάνεσαι δυνατός.

dn41: Noμίζω ότι πήγε πολύ καλά στην τεχνική προετοιμασία, μέτρια στο κοουτσάρισμα και σίγουρα δεν μπόρεσε να εμπνεύσει τους παίκτες. 

Νότης: Δεν βλέπω να χαιδεύουμε πολύ κανέναν, αλλά χρήσιμο είναι να θυμόμαστε ότι παίζουν αφιλοκερδώς και με κόστος. Σκεφτείτε να πάθαινε πχ ο άνεργος Λαρεντζάκης τον τραυματισμό του Αθηναίου.

σχόλιο από doremi
Γιατί δεν ανέλαβε την εθνική ένας πιο έμπειρος προπονητής κύριε Νίκο;
σχόλιο από Παναγιώτης_Ψ
Ρε συ Νίκο δεν θα μπορούσε όπως υπάρχουν παίκτες για τα παράθυρα να υπάρχει και προπονητής για τα παράθυρα και όταν είναι το μεγάλο τουρνουά να μένει στο επιτελείο ως assistant.
σχόλιο από Λευτέρης
Είμαι Πελαργός από τα ιδρυτικά 20 άτομα που τότε πήγαμε το 2005 στη Σερβία με το τραινο...έχω μια φωτό μαζί σου Κύριε Παπαδογιάννη στην κερκιδα του Χάλα Πιονίρ όντας τότε νιάτα εσύ κι εγώ...την βλέπω αναπολώ και πονάω...πως γίναμε έτσι;;;
σχόλιο από HLIAS
Πως εξηγεις το γεγονος οτι εχουμε 4 Ελληνες προπονητες σε τοπ επιπεδο στην ευρωλιγκα και στην εθνικη εχουμε τον σκουρτοπουλο?ο μπαρτζωκας η ο ιτουδης δεν μπορουν να αναλαβουν?
σχόλιο από Ionian
Ειμαστε ενα εθνος σε αμυνα απο τη διπλωματια μεχρι τα σπορ. Ολοι στα ομαδικα αθληματα μαθαινουν πρωτα αμυνα η οποια ναι στο παρελθον μας εχει δωσει διακρισεις. Μηπως ομως ηρθε η ωρα να αλλαξουμε σκεπτικο;
σχόλιο από stergiosΜ
Ο Γιαννάκης πριν απο λίγο μίλησε για πόσο σημαντικά είναι τα όνειρα στον αθλητισμό, στο μπασκετ και γενικότερα οι φιλοδοξίες. Το βάλουμε τον πήχη χαμηλά και τιους στοχους ακόμα χαμηλότερα δεν θα κερδίσουμε περισσότερα.
σχόλιο από dn41
Καλησπερα, εναν συνολικο βαθμο για το κοουτσαρισμα Σκουρτοπουλου στο τουνουα;
σχόλιο από ARISKG
Τι θα έλεγες για Αρτζι coach?νομίζω θέλει πείσμα αυτή η ομάδα και μερικές αλλαγές στο ρόστερ να μπει κουφός Ντόρσεϊ και ο σουτέρ που δεν υπάρχει και είμαστε καλα
σχόλιο από Νοτης
Νίκο δηλαδή αν φύγει ο Βασιλακόπουλος ο Παπανικολάου θα σουτάρει 40%τριποντο;;;..Επιτέλους κάντε κριτική και στους παίκτες...τους χαϊδεύετε και δεν βελτιώνετε κάνεις έτσι...!(δεν φταιει ο Βασιλακόπουλος αλλού είναι οι ευθύνες του)Ευχαριστώ για τη φιλοξενια!
16:46 Ο Νίκος Παπαδογιάννης σχολιάζει:

ντραγκον> Τι τσαρτεράκια ρε κακομοίρη, 2 χιλιάρικα από την τσέπη μας έχουμε βάλει ως οικογένεια για να είμαστε εδώ και να ακούμε τέτοιες ανοησίας. Οπως καθε χρόνο άλλωστε. Ουδέποτε έχω ταξιδέψει με έξοδα ΕΟΚ

ηρακλής: Και όμως, πολλοί λένε ότι παίζει με μέσο

Λαμία: Υλικό για 8άδα μπορεί να ήταν, από 1-2 λεπτομέρειες τη χάσαμε

GV; Mεγάλη συζήτηση αυτό, αλλά αυτόματα θα αποκλειόταν η συμμετοχή των Ντόρσεϊ, Ογκαστ, Μήτρου κ.α., αφού επιτρέπεται μόνο ένας

σχόλιο από dragon
Μην φταει που ο Σωληνας χαρτζιλικωνει καποιους σε τσαρτερακια και μουγκαθηκε κοσμακης? Περιμενουμε να ακουσουμε αξιοκρατικες αποψεις.
σχόλιο από iraklisg10
Θανάσης πραγματικά έδειξε ότι παίζει με τη περισσότερη ψυχή από όλους σε όλα τα παιχνίδια.
σχόλιο από Γιάννης Λαμία
Το υλικό ήταν για 8αδα...Φάνηκε ότι δεν υπήρχε πλάνο και καθαρό μυαλό όταν έκαιγε η μπάλα. Διαιτησία κατώτερη των περιστάσεων αλλά δεν αποτελεί δικαιολογία. Νέος προπονητής και πρόσωπα μονόδρομος για το μέλλον. 10 χρόνια είναι πολλά...
σχόλιο από Banaro32
Καλησπέρα Νίκο, παρά τη μεγάλη πίκρα να βγάλω μια νότα αισιοδοξίας και να ρωτήσω πόσο απίθανο είναι να κερδίσουμε ένα προολυμπιακό ακόμη και χωρίς Γιάννη,αν κατέβουν όλοι οι άλλοι
σχόλιο από GV
Καλησπέρα, Είχαμε 10/18 βολές ενώ οι Τσέχοι είχαν 21/22 !!! Απλά μαθηματικά ! Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω γιατί δεν παίρνουμε έναν νατουραλιζέ για να μας βοηθήσει στο σκοράρισμα από την περιφέρεια...
16:43 Ο Νίκος Παπαδογιάννης σχολιάζει:

Σόουλ: Με ικανοποίησε η ενότητα και η σοβαρότητα, με στενοχώρησε ότι δεν υπήρχαν περισσότερες δυνατές φωνές σε πάκγο, εξέδρα επισήμων και αποδυτήρια.

Ατώνης: Δεν πρόκειται να το αποφύγουμε αυτό, θα το έχουμε κάθε χρόνο. Είναι προς τιμήν του Γιάννη που συνεχίζει στην εθνική μίας χώρας που φέρεται στους μετανάστες όπως τους φέρεται. Και στον ίδιο φυσικά.

πετ7: Εχουμε τη σκασίλα μας, έχουμε και κάθε πικραμένο με τα οπαδικά γυαλιά του.

dna: Δεν νομίζω ότι γίνονται τέτοια πράγματα

σχόλιο από Soul
Καλησπέρα. Τι σε χαροποίησε και τι σε στενοχώρησε πιο πολύ στην Εθνική όπως την είδες από κοντά;
σχόλιο από Αντώνης
Καλησπέρα Νίκο.Πως θεωρείς ότι θα εξελιχθούν τα πράγματα με τη συνέχεια του Γιάννη στην Εθνική δεδομένου οτι οι Μπακς παρακολουθούν και καθορίζουν τη συμμετοχή του;
σχόλιο από Φώτης Τζωρ
Συνεχίζουμαι με αισιοδοξία Πίστη στη εθνική
σχόλιο από gpetg7
κ.Παπαδογιάννη όταν όμως ο Ολυμπιακός έχει την ίδια αντιμετώπιση από τους διαιτητές χρόνια τώρα εσείς σφυράτε αδιάφορα... μήπως είστε αρκετά πράσινος για να μιλήσετε ? περιμένω μία ειλικρινή απάντηση !
σχόλιο από Dna
Σκουρτοπουλο στα παράθυρα και δίδυμο Ιττουδης Σφαιροπουλος τα καλοκαίρια δεν είναι εφικτό ?
16:40 Ο Νίκος Παπαδογιάννης σχολιάζει:

καράμπελας: Ισως, αλλά εξαρχής αυτός ήταν ο ρόλος του, να γίνεται καμικάζι όταν ο αντίπαλος αρχίζει να κουράζεται. Σήμερα έπιασε 100% αυτό.

κατσνος: Δεν βλέπω γιατί να μη ξανάρθει.

δημήτρης: Αυτή που περιγράφετε είναι η εικόνα της Ελλάδας, αθλητικής και μη

νικος: Δεν ήταν καλό τιμ Κατσικάρης, Πρίφτης, Σκουρτόπουλος; Πάλι στην κρεατομηχανή τους ρίξαμε

Πάνος: Καλά τα λέτε

Περισσότερα μέχρι 16:38
σχόλιο από Karampelas
Άργησε ο Θανάσης να μπει σήμερα με δεδομένη την ανάγκη για "σκυλίσια" άμυνα, ριμπάουντ και ισχυρή παρουσία απέναντι στα ντράιβ των Τσέχων;
σχόλιο από katsnos
O Γιαννης θα ερθει ξανα στην Εθνικη πως το βλεπετε;
σχόλιο από Δημητρης
Το προβλημα ειναι η εικονα διαλυσης που παρουσιαζει το ελληνικο μπασκετ σε ολα τα επιπεδα, ανατυξιακο, πρωταθληματα, εθνικες. Το ελληνικο μπασκετ ειναι ερμαιο στις διαθεσεις των εγωισμων και των συμφεροντων των καθε λογης παραγοντων.
σχόλιο από νικος
K.Nικο, η ευθύνη ειναι της ΕΟΚ. Τελεία. ότι και αν έκανε ο συμπαθής Σκουρτόπουλος, το επιπεδό του ειναι μεταξύ Α1 και Α2. Η ομάδα ήταν ΑΔΟΥΛΕΥΤΗ. Αν δε καταλάβει η ΕΟΚ ότι πρεπει να κάνει ενα ΚΑΛΟ team στο πάγκο και το αφήσει να δουλέψει
σχόλιο από PanosDC
Κόουτς, σε ευχαριστώ για όσα έκανες, φάνηκε πως έδωσες τα πάντα. Η επόμενη μέρα θέλει σχέδιο ένταξης παιδιών με χαρακτηριστικά που λείπουν και ανθρώπους να δουλεύουν αποκλειστικά για την εθνική. Και όσο δυνατόν λιγότερη ανάμειξη ΕΟΚ. Να στηρίζετε την εθνική.
16:36 Ο Νίκος Παπαδογιάννης σχολιάζει:

ΣΚ> Εδώ πήραμε χρυσό στο ποδόσφαιρο (που ήταν το απόλυτο θαύμα) και πολλοί κατηγορούσαν τον προπονητή ότι ...δεν παίζαμε μπάλα. Ο ξερολισμός σπάει όλα τα ρεκόρ.

φασουλάκι: Το πρόβλημα δεν ήταν αυτό, αλλά ότι οι κανονισμοί της Φιμπα επιτρέπουν να μαρκάρεται ο Γιάννης από 3 και 4 παίκτες. Με κανονισμούς ΝΒΑ θα πηγαίναμε πολύ καλύτερα, αλλά...

Γιώργης: Ολη η ομάδα πήγε μέτρια και αυτό ισχύει και για τον προπονητή. Καλές και κακές στιγμές.

σχόλιο από sk
Η ΕΟΚ αυτή τη φορά έφερε ότι καλύτερο είχαμε από πλευράς ρόστερ, έφερε έναν προπονητή που προσωπικά τον θεωρώ καλό, διατήρησε την ηρεμία στα αποδυτήρια. Με λίγα λόγια διόρθωσε τα λάθη που έκανε δύο χρόνια πριν. Για ποιό λόγο την κατηγορούν και πάλι?
σχόλιο από fasoulaki
Πιστεύω ότι ένα σύστημα παιχνιδιού όπου όλη κάνουν block out των αντίπαλο για να έχει χώρο ο Γιάννης να κινηθεί θα βοηθούσε πολύ Μια φόρα έκανε ο Σλουκας screen για τον Γιάννη και αμέσως κατάφερε να περάσει.
σχόλιο από Γιώργης
Νομίζω όλοι είδαμε τη σκληρή προσπάθεια και την αυταπάρνηση των παικτών μας, οπότε δεν χρειάζεται να εστιάζουμε εκεί. Τελικά όλα χάθηκαν με η Βραζιλία και γι' αυτό ο Σκουρτόπουλος πρέπει να φύγει. 100% δικό του λάθος.
16:34 Ο Νίκος Παπαδογιάννης σχολιάζει:

οτιναναι: Οταν λέμε σκεπτόμενο μπάσκετ εννοούμε διάβασμα του αντιπάλου, όχι ξυλοκοπτική. Χωρίς αυτό, δεν θα ήμασταν τίποτε

Ανδρέας: Ναι, αλλά ζητάμε εργατικότητα 24/7 από λαό φραπεδόβιων, ας μην αρνούμαστε την αλήθεια

Αμπιτ: Τι αλλαγές; Να γίνει το παν ώστε να παίζουν πάντοτε οι καλύτεροι παίκτες δίχως απώλειες και να έχουμε τον καλύτερο διαθέσιμο προπονητή.

Βαγγελης: Μα δεν υπήρξαν ξένα στοιχεία φέτος. Ακόμα και οι γέροντες κατορθώθηκε φέτος να μην εμπλακούν καθόλου με την ομάδα.

σχόλιο από oti na'nai
Κυριε Παπαδογιαννη, ενα ειναι το θεμα με το Ελληνικο μπασκετ... οι Ελληνες παικτες κατα πλειονοτητα ειναι κακιστοι στο 1 με 1 και δεν εχουν σουτ μετα απο ντριμπλα... ελεος με το "σκεπτομενο" μπασκετ... δεν συμφωνειτε?
σχόλιο από Ανδρέας
Νίκο καλησπέρα. Άποψη μου είναι ότι πρέπει επιτέλους να δουλευτούν τα παιδιά από μικρά στο σουτ. Είναι ντροπή να έχουμε φτάσει 2019 και μια μπασκετική χώρα σαν την Ελλάδα να μην έχει σουτέρ και να έχουν Τσέχοι και Πολωνοί. Μέτα μας φταίνε ταβερνιάρηδες και άλλα τέτοια γραφικά.
σχόλιο από Ambit
Κυριε παπαδογιαννη,τι αλλαγες θεωρειτε πως πρέπει να γίνουν στην εθνική και αν θεωρειτε οτι ειναι εφικτος ακομα ο στοχος για την προκριση στους ολυμπιακους αγωνες;
σχόλιο από Βαγγελης
Ο παγκος και η απομακρυνση ξενων στοιχειων σου δινει την επιτυχια. Βλεπε Οτο + 2004. Ολα τα αλλα ειναι να ειχαμε να λεγαμε ρε παιδια. Οταν εχεις τετοιο ροστερ και υπο του μηεδνος ψυχολογια και συστηματα, ολα τα αλλα μπαινουν σε δευτερη μοιρα.
16:31 Ο Νίκος Παπαδογιάννης σχολιάζει:

Πιάσε: Εχουμε άλλον; Ούτε ο Παπαγιάννης έπαιξε καλά, με εξαίρεση ένα ματς

Μαριος: Οντως εκεί κατέρρευσε η ομάδα

Χρήστος78: Πώς τα σπαταλήσαμε; Και μετάλλια πήραν οι Σλουκ, Πρι και σε ένα σωρό διοργανώσεις έπαιξαν.  

σχόλιο από MARIOS
Για όσους έχουν παίξει μπάσκετ, γνωρίζουν πόσο σημαντικό είναι το κομμάτι της ψυχολογίας. Το να χάνεις το 34 με αυτόν τον τρόπο εκεί που πας να ισιώσεις σε ρίχνει στα κάγκελα.
σχόλιο από Πιάσε μια απ'τα ίδια
και άντε ο Κουφός δεν ήθελε να παίξει - και ντροπή του. Δεν μπορούμε να έχουμε κάποιον άλλο για 5αρι; Ο Μπουρούσης έχει προσφέρει, είναι ψυχή, μας έσπρωξε στα προκριματικά και του βγάζουμε το καπέλο, αλλά όταν τον ξεκίνησε (και τον άφησε μέσα) στην 4η περίοδο πόνεσε η καρδιά μου
σχόλιο από Christos78
Στις επόμενες φουρνιές το ταλέντο είναι απλά ανύπαρκτο για το κορυφαίο επίπεδο. Χάσαμε τα καλά χρόνια των Σπανούλη και Πρίντεζη. Και πάμε ολοταχώς να χάσουμε τα καλά χρόνια των Σλούκα και Καλάθη. Συγχαρητήρια σε όλους στην ΕΟΚ.
16:29 Ο Νίκος Παπαδογιάννης σχολιάζει:

Σοκ21: Προσωπικά πιστεύω ότι δεν θα ξαναδούμε μεγαλεία. Μου φαίνεται απίστευτο, ότι αυτός ο τόπος έβγαλε αυτή την ομάδα.

Στακ: Σίγουρα θα είναι βασικός στη 12άδα στο εξής, αρκεί να προοδεύσει. Μπορούσε και φέτος.

Μιγκέλ: Ετσι είναι, χάθηκε ευκαιρία έστω για 5η6η θέση

Χαρης: Ασφαλώς ναι, αλλά δεν είμαστε πάρα πολύ μακριά, άσχετα αν είναι πτωτική η τάση

Αννα: Ο Σλούκας δεν ήταν έτοιμος για 30' συμμετοχής στο ξεκίνημα, αν και κατέβαλε μεγάλη προσπάθεια. Οι Λάρι, Μάντζαρης είχαν εφεδρικούς ρόλους. Και τέλος πάντων, αυτούς έχουμε.

Βαγγέλης: Ο καθένας ό,τι καταλαβαίνει.

ΜακΙντάιρ: Δεν ισχύει σε καμία περίπτωση αυτό. Ηθελε να ψάξει ομάδα (στο ΝΒΑ τότε) απερίσπαστος και π΄΄ιστευε ότι το ΠΚ δεν θα βοηθούσε.

σχόλιο από Sok21
Kαλησπερα σας. Ποια είναι η επόμενη γενιά που έρχεται σε αυτή την Εθνική; Με τον σύγχρονο τρόπο ανατροφής των παιδιών, με fb και μέσα κοινωνικής δικτύωσης 24/7, θεωρείτε ότι υπάρχει όρεξη για πραγματική δουλειά;
σχόλιο από Ryan Stack
Νίκο καλησπέρα. Πιστεύεις ότι ο Μητογλου θα βοηθήσει την εθνικη στη συνέχεια?Πρεπει κατεμε να πάρει ρόλο στον Παναθηναικο και όχι πλέον garbage time. Δεν ειναι πια μικρός είναι 23 ετών.
σχόλιο από Miguel
Σημερα τα παιδια εδωσαν τα παντα! Το κριμα ειναι οτι τελειωνει με μεγαλη πικρα ενα ταξιδι που περιμεναμε πως και πως 2.5 χρονια!Ακομα πιστευω οτι με την παρουσια του Γιαννη στα τελευταια 5' θα ηταν αλλιως τα πραγματα. Δυστυχως παλι φευγουμε με το κριμα και το τι θα γινοταν αν
σχόλιο από Harris
Θεωρείτε πως έχουμε πέσει από την Α κατηγορία του παγκόσμιου μπάσκετ
σχόλιο από ΑΝΝΑ15
Ο Σκουρτο για μενα κρινεται κυριως για την Εμμονη με 1g(!),ενω Ξεκαθαρα δε λειτουργουσε(αφου κ οι 2 Παπ δεν ειναι 3αρια με σουτ τυπου Κεισι Ριβερς) κ αμυντικα δεν μας προσφερε τιποτα τελικα
Περισσότερα μέχρι 16:24
σχόλιο από Βαγγέλης
Καλησπέρα από Ελλάδα και συγκεκριμένα από Ευβοία... Πώς μπορεί να σταματήσει η κρεατοφαγια (εγώ το λέω κανιβαλισμό) από τους συμπατριώτες μας;;; Τα σχόλια που διαβάζω είναι απίστευτα.. Έκαναν κάποιοι το μπάσκετ, ποδόσφαιρο...
σχόλιο από McIntyre
Κυριε Παπαδογιαννη καλησπερα σας. Μια συντομη υπενθυμιση για το στορυ με τον Ντορσευ μπορουμε να εχουμε; Ζητησε οντως εγγυημενο χρονο συμμετοχης, κατι που ενοχλησε;
σχόλιο από stratos
Καλησπέρα. Πιστευεισ οτι με σωστες διαιτητικεσ αποφασεισ θα ειχαμε προκρηθει ή δν ηταν αυτο υπευθυνο για τον αποκλεισμο?
σχόλιο από Ellas01
Αποτύχαμε ΠΑΤΑΓΩΔΏΣ!!Ποτε δεν θα ξαναδουμε τόσο πλήρη εθνική. O κόμπος εχει φτάσει στο χτένι. Όλο λέμε στο επόμενο τουρνουά θα τα παμε καλυτερα και όλο τα ίδια ξαναβλέπουμε. Εχω απογοητευτεί πληρως πλέον. Ενα σχόλιο θα ήθελα από σένα Νίκο για την συνέχεια!!
16:24 Ο Νίκος Παπαδογιάννης σχολιάζει:

Θοδωρης, Ζαχαρης: 7-12 Ιουλίου τα Προολυμπιακά, άγνωστο πού θα γίνουν. Θεωρητικά, μπορεί και στην Ελλάδα το ένα. Αν δνε έχουμε χρεοκοπήσει ξανά μέχρι τότε.

Ηλίας: Σωστά τα λέτε. Βέβαια αυτά ίσχυαν πάντοτε. Η εθνική μπάσκετ βασικά είναι πιο πάνω από το επίπεδο και του πρωταθλήματος και των υποδομών και συνολικά της κοινωνίας μας.

στυλιανζ: Νομίζω κανέναν, έτσι κι αλλιώς οι 8-9 βασικοί θα ήταν οι ίδιοι, δεν έχει σημασία αν θα ήταν πχ Κόνιαρης αντί Μάντζαρη 

kawhi: Συγγνώμη κιόλας, που δεν είναι καλύτερος ο Γιάννης από τον kawhi ή που δεν απέδειξε ότι είναι ανώτερος του Ντουράντ, λυπηθείτε μας.

ΥΓ: Ημίχρονο ΗΠΑ-Βραζιλ΄΄ια 43-39

σχόλιο από Zaxaris
Στην Ελλάδα ο καλύτερος είναι αυτός που δεν έπαιξε στήριξη στην ομάδα όχι μόνο στης επιτυχίες ΣΉΜΕΡΑ ΕΠΕΞΑΝ ΜΕ ΨΥΧΉ Το προλυμπιακο ποτέ είναι;;
σχόλιο από Ηλίας
Νίκο, νομίζω ότι η διαφορά μας με τα προηγούμενα χρόνια είναι η υποβάθμιση των υποδομών (ακαδημίες, δόγμα) και του πρωταθλήματος. Αυτά καποτε θα έβγαιναν μπροστά. Η Εθνική είναι ο καθρέφτης των πάντων.
σχόλιο από Θανασης1978
Νίκο έχουμε γυρίσει πιστεύεις πίσω σε εποχές 1984-1986?
σχόλιο από stylianz
Καλησπέρα Νίκο..Ποιους παίχτες θα άλλαζες στην 12αδα και με ποιους θα τους συμπλήρωνες?
σχόλιο από kawhi
Κριτική στον MVP θα γίνει; Η φοβάστε οι δημοσιογράφοι μην θυμώσει και δεν ξαναέρθει; Γιατί ΟΚ το πλάνο δεν τον βοηθούσε, αλλά επιτέλους φάνηκε η ελληνική υπερβολή για το στατους του Γιάννη. ΤΟΠ παίχτης αλλα σίγουρα όχι στο επίπεδο Davis,embiid,curry,leonard,lebron,durant κλπ
σχόλιο από Θοδωρής
Που θα γίνουν τα προολυμπιακά ξέρουμε; Ευχαριστώ
16:19 Ο Νίκος Παπαδογιάννης σχολιάζει:

ΡικΜόρτι: Αφ ενός το μπάσκετ μας ξεπέρασε, αφ ετέρου αποτύχαμε όποτε προσπαθήσαμε να παίξουμε κάτι που δεν μας ταιριάζει. Είμαστε παγιδευμένοι, λόγω των ειδικών προσόντων του Καλάθη και των αδελφών Αντετο

Νικ: Αυτούς είχαμε όμως, με αυτούς παίξαμε. Δύσκολα θα βρει κάποιος παίκτη που άξιζε να παίξει και ήταν στο σπίτι του. Εκτός ξερωγω αν μιλάμε για Ζήση

Μπουρδου: Αυτό λέγαμε εξαρχής, ότι δεν αξίζεις αν δεν μπορείς να νικήσεις την Τσεχία με 12. Μπράβο τους, έπαιξαν και χβρίς τον κορυφαίο παίκτη τους, ε;

Σπιντι: Ξέρω καλά ποιοι διαβάζουν και ποιοι μπορεί να επηρεαστούν από αυτά που διαβάζουν. Στο περίπου.

Γιωργος: Μόνο αν δεχθούν τζάμπα

σχόλιο από RickAndMorty
Καλησπέρα κ.Παπαδοτζόν, πώς βλέπετε το μέλλον της εθνικής σαν ομαδά, όχι τόσο σε πρόσωπα αλλά σε "στυλ" μπάσκετ ? Είναι η σημερινή αποτυχία η απάρχη για μια αλλαγή αντίληψης από το σκεπτόμενο μπάσκετ + τον MVP στο MVP + μια ομάδα σχεδιασμένη γύρω του ?
σχόλιο από nick
Ομάδα χωρίς αθλητικό σέντερ, χωρίς σουτέρ και 4 γκαρντ μπορούσε κάτι παραπάνω;
σχόλιο από Γιώργος
Βλέπεις πιθανότητα πρόσληψης μεγάλου ξένου προπονητή (Πασκουάλ, Πιτινο κ.α)?
σχόλιο από bourdou
Καλησπέρα. Όταν έχεις μια ομάδα επιπέδου Τσεχίας στο καναβατσο όπως λες και συμφωνώ, με το σκορ στο +12 και δεν καταφέρνεις να προκριθείς εν τέλει. Αξίζεις την πρόκριση;
16:16 Ο Νίκος Παπαδογιάννης σχολιάζει:

Ζήσαρος: Μα δεν εκτέλεσε διψήφιο αριθμό βολών. Γενικά δεν ήταν καλός, και μιλάω περισσότερο για την άμυνα.

Σπύρος, Βασίλης: Ο Γκάλης δεν πρόκειται να εμπλακεί με εκλογές κλπ, όπως και οι περισσότεροι από τους υπόλοιπους. Και δυστυχώς ή ευτυχώς δεν γίνεται αλλαγή με πραξικοπήματα. Μόνο των έμμισθων μάνατζερ μπορεί να αποδώσει, αλλά στην εοκ έχουν αλλεργία σε κάτι τέτοια.

Γεώργιος: Αφού δεν ήθελε να παίξει. Βλακωδώς κατά τη γνώμη μου, σε καλό θα του έβγαινε.

σχόλιο από zisaros
Νίκο εσύ έλεγες πως αν ο Γιάννης εκτελεί διψήφιο αριθμό βολών, να ψάξουμε το χρώμα του μεταλλίου. Τι έγινε; Επειδή τώρα μας κάνεις τον "τα χα πει εγώ"
σχόλιο από SPIROS
Καλησπέρα Νίκο. Υπάρχει περίπτωση ενάσχολης του "γκάγκστερ" με τα κοινά... και κατ' επέκταση για μια γενικότερη αναθεώρηση του όλου ελληνικού μπασκετικού οικοδομήματος?
σχόλιο από ΒΑΣΙΛΗΣ
ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΜΠΑΣΚΕΤΙΚΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΤΟΥΣ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΤΟΥ ΔΣ ΤΗΣ ΕΟΚ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ. ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΠΑΝΤΟΥ ΝΕΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΕΕΣ ΙΔΕΕΣ.
σχόλιο από Γεωργιος_Κ
Αφου ο κοουτς ειχε σχεδιασει την ομαδα με το Ντορσει-οπως ειπε- γιατι δεν προσπαθησε να βρει μια φορμουλα να ενσωματωθει εστω αργοτερα? (αφου εψαχνε ομαδα και δεν ηθελε να ξεκινησει προετοιμασια με τους αλλους)
16:13 Ο Νίκος Παπαδογιάννης σχολιάζει:

Αποστόλης: Σε Γιαννάκη, Πεδουλάκη δεν έγινε πρόταση, οι άλλοι αρνήθηκαν τις κρούσεις 

Αννα: Και εγώ πιστεύω ότι δεν έπρεπε να φύγει ποτέ ο ΠΓ και να έχει και τον ρόλο που λέτε. Τώρα όμως δεν ξέρω αν είναι το κατάλληλο πρόσωπο. Τουλάχιστον αυτός ήρθε στην Κίνα

Αρης: Ο Παππάς την έκλεισε μόνος του την πόρτα, ουδείς τσακώθηκε μαζί του (πλην του Μπουρού). Ο Βασιλό κέρδισε τη θέση με το σπαθί του, αλλά συμφωνώ ότι αγωνιστικά ίσως να μη την άξιζε έναντι πχ του Περπέρογλου. 

 

σχόλιο από Αποστόλης
Καλησπέρα κύριε Παπαδογιάννη, από όλους τους καταξιωμένους Έλληνες προπονητές (Μπαρτζώκας, Σφαιρόπουλος, Πρίφτης, Γιαννάκης, Ιτούδης, Πεδουλάκης) κανένας δεν δέχθηκε να αναλάβει την Εθνική μας?? Πολύ κρίμα αυτά τα χάλια με αυτό το ρόστερ!
σχόλιο από gcc
Το μεγαλύτερο λάθος του συμπαθούς κατά τα άλλα Σκουρτόπουλου ήταν η μη χρησιμοποίηση 2 guards στον αγώνα με τη Βραζιλία. Αυτή η ήττα μας στοίχειωσε αλλά, αντικειμενικά είμασταν από 5-10 και όχι για παραπάνω.
σχόλιο από ΑΝΝΑ15
Αιωνιος Δρακος στην εθνικη. Η προσωποποιηση της εθνικης ομαδας ειναι εγκλημα (κατ'εξακολοθηση..) να λειπει απ' τον παγκο ΤΟΥ. υ.γ.Με προγραμματισμο, ενιαιο συστημα κ γενικη εποπτεια ολων των ηλικιων
σχόλιο από Aris
Καλησπέρα. Σε αυτή την Εθνική Ομάδα δεν χωράγε ο Περπέρογλου και ο Καιμακόγλου και χώραγε ο Βασιλόπουλος και να πούμε και την πικρή αλήθεια ο κάκιστος φετινός Παπανικολάου; Το ότι τσακώθηκε με τον Παππά και παίζαμε με τον Λαρετζάκη τι κερδίσαμε;
16:10 Ο Νίκος Παπαδογιάννης σχολιάζει:

Γιώργος: Μαθαίνει ότι απαιτείται πανστρατιά των κορυφαίων σε όλα τα επίπεδα, για να γίνουν υπερβάσεις. Παίκτες, προπονητές, ομοσπονδία κλπ.  

Τάσος: Ξαναδείτε και τον ημιτελικό του 07 στη Μαδρίτη, όπου οι Ισπανοί είχαν νομιζω 27/28 και νίκησαν στον πόντο. Αφού δεν προπονούνται τα ελληνάκια, πώς να το κάνουμε;

Γιώργος: Δεν ήταν τόσο καλοί όσο νόμιζαν πολλοί και όσο πλάσαραν κάμποσοι. Βέβαια στο αμήν έμεινε έξω από την 8άδα και ...ποιος ξέρει μετά.

Κων/νος: Ολοι το ξέρουμε το ιδανικό στήσιμο, αλλά έχουμε π.χ. σουτέρ; Πεντάρια έχουμε για να μην τον βάζουμε στο 5; 

Περισσότερα μέχρι 16:08
σχόλιο από Γιώργος
καλησπέρα σας. στη δουλειά μου έχουμε μια κατηγορία ανάλυσης ατυχημάτων που λέγεται lessons learnt from incidents ούτως ώστε να μην επαναλαμβάνονται τα ίδια στο μέλλον. Είναι ξεκάθαρο λοιπόν ότι πρέπει να γίνει τέτοια ανάλυση κι εδώ. Τι μαθαίνει λοιπόν η εθνική από αυτό τον αποκλεισμό ?
σχόλιο από Speedy
Θα ηθελα μια ξεκαθαρη απαντηση. Οταν γραφετε τα αρθρα σας, σκεφτεστε ποτε οτι ισως σας διαβασει ενας προπονητης ή παιχτες και επηρρεαστουν απο αυτο;
σχόλιο από tasos
καλησπερα, τι εξηγησει δινεται για τις τοσες χαμενες βολες και παλι σε κρισιμο παιχνιδι σε τουρνουα;( βλεπε ρωσια το 17)
σχόλιο από Γιώργος
Η προσπάθεια δεν ήταν κακή. Απλά, ίσως όλοι μας θέλαμε να πιστέψουμε ότι η ομάδα σαν σύνολο ήταν πολύ καλύτερη από την πραγματικότητα.
σχόλιο από Κωνσταντίνος
Greetings from Asbury Park :) Τελικά, πώς θα έβλεπες μια σωστά στημένη Εθνική για να στηρίξει τον Γιάννη στη μέλλον; Έχουμε τέτοιους παίκτες (υποθέτω περιφερειακά ικανούς) που να τραβήξουν το παιχνίδι όσο όλοι πέφτουν στον Γιάννη;
16:07 Ο Νίκος Παπαδογιάννης σχολιάζει:

Αλεξ, Στάζιτς: Δεν υπάρχει τίποτε, όχι. Μακάρι να αναλάμβανε κάποιος κορυφαίος Ελληνας, αλλά ουδείς θα παρατήσει την Ευρωλίγκα για να δουλέψει φουλ τάιμ στην Εθνική, ιδίως για ψίχουλα. Και να έχει και τους καννίβαλους στο κεφάλι του. Θυμηθείτε ότι όλη η Ελλάδα ζητούσε Κατσικάρη και μετά του κρέμασαν κουδούνια από την πρώητ μέρα

Αλέξης: Αρχαιρεσίες μεταξύ των σωματείων κάθε 4 χρόνια, με τις παθογένειες που αυτό συνεπάγεται στη χώρα μας

Στέλιος: Καλοί είναι και οι τωρινοί γκαρντ μας, αλλού είναι τα προβλήματα.

σχόλιο από Alex
Αν και είναι νωρίς. Υπάρχει άλλο όνομα για τη θέση του Σκουρτόπουλου; Ή κρίσεως: Ποιον θα ήθελες εσύ;
σχόλιο από αλεξης
Καλησπερα απο Κοπεγχαγη......η εκλογη του Προεδρου της ΕΟΚ πως γινεται ?
σχόλιο από Σταζιτς
Νικο, ο Μπαρτζοκας ειναι ελευθερος. Γρηγορα να τον κλεισουμε και τα κλειδια στα χερια του για ανανεωση και τονωση του επιθετικου dna της ομαδας
σχόλιο από Στέλιος
Καλησπέρα κ. Παπαδογιαννη,. Νομίζω ότι το βασικό πρόβλημα της Εθνικής μας είναι η απουσία ηγέτη στα πρότυπα των 3 μεγάλων γκαρντ των παρελθόντων ετών (ΔΔ, ΒΣ, ΘΠ). Βεβαια η Ελλαδα είναι μικρή σε πλυθυσμό χωρα και δεν ειναι εφικτό να παράγει τετοιους παικτες συνεχεια.
16:04 Ο Νίκος Παπαδογιάννης σχολιάζει:

Σόρι που τα απαντάω μαζεμένα, τεχνικοί οι λόγοι.

Πάνκος: Ζητάμε, λέει, διαγραφή των διαιτητών. Τους κάναμε τα μούτρα κρέας. 

Γιώργος: Δεν ξέρω, αλλά μακάρι να υπάρξει πανστρατιά και να δηλώσουν όλοι διαθέσιμοι. Ακόμα δεν έχω χωνέψει ότι έχουμε παιχταράδες αλλά δεν αγωνίζονται στην Εθνική (π.χ. Σπαν, ΝΖ)

Βαγγέλης: Αυτός είναι ο Έλληνας, δυστυχώς.

σκ: Τη διάθεση του ΓΑ τη θεωρώ δεδομένη, αλλά να δούμε μέχρι πότε θα τραβήξουν τα πλέι-οφ του ΝΒΑ και αν θα είναι υγιής.

Κώστας: Με τι λεφτά; Τζάμπα θα του ζητήσουμε να δουλεει;

Κομακίνο: Λίγο πολύ συμφωνώ, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ο Σκουρτό διέπρεψε στο τουρνουά.

σχόλιο από Pankos
Θα διαμαρτυρηθει η ομοσπονδία για τα άδικα σφυρίγματα; μας άφησαν χωρίς τον καλύτερο μας παίχτη
σχόλιο από Γιώργος
Νίκο, ποιες προσθήκες - αλλαγές στο ρόστερ πιστεύεις ότι είναι απαραίτητες εν όψει προολυμπιακού του χρόνου (π.χ. Ντόρσει, Κουφός, κλπ);
σχόλιο από Βαγγέλης
Υπάρχει λύση στο πρόβλημα του κανιβαλισμού (εσείς το λέτε κρεατοφαγια)από τους συμπατριώτες μας κύριε Παπαδογιάννη;;;; Και αν ναι,ποιος είναι αυτός ο τρόπος.. Έχουμε φτάσει στα όρια μας κάποιοι..
σχόλιο από sk
Καλησπέρα! Πόσες θεωρείτε ότι είναι οι πιθανότητες (δώστε μου ποσοστό αν είναι εύκολο) να συμμετάσχει ο Γιάννης στους Ολυμπιακούς του Τόκιο?
σχόλιο από Κώστας
Πως θα βλέπατε μια πρόταση για την ανάληψη της Εθνικής από τον Ρικ Πιτίνο!
σχόλιο από komakino
Βασικό πρόβλημα ήταν η αστοχία μας ακόμα και σε ελεύθερα/εύκολα σουτ και λέι απ. Ο κόουτς έκανε σωστή δουλειά μέσες άκρες. Όταν δεν μπαίνουν απλά σουτ, τι άλλο να κάνει κανείς; Συμφωνείτε;
16:01 Ο Νίκος Παπαδογιάννης σχολιάζει:

Λινκ (και πολλοί άλλοι)> Είτε μας αρέσει είτε όχι, ο μόνος τρόπος για να αλλάξει η διοίκηση μίας Ομοσπονδίας είναι οι αρχαιρεσίες. Ακόμα και αν παραιτηθούν οι τωρινοί, πρέπει να αλλάξει όλο το θεσμικό πλαίσιο για να μπουν στη διοίκηση αυτοί που όλοι θέλουμε.

Γ.Ε,: Ετσι είναι, αλλά ο χρόνος μας λιγοστεύει.

Βασίλης: Και ναι και όχι, φέτος έφερε τόσο κόσμο κοντά στην ομάδα.

Μάνος: Δεν σφυρίζουν διαιτητές Ευρωλίγκας.

Τζίνος: Είναι τόσο διαφορετικοί οι κανονισμοί του ΝΒΑ, ώστε ήταν αναμενόμενες οι δυσκολίες που αντιμετώπισε.

σχόλιο από tzinos
o giannis den itan etoimos gia mundobasket . einai ftiagmenos etsi , wste na paizei mono sto nba?
σχόλιο από Μανος
Γιατι τοσο κακη διαιτησια στη διοργανοση?
σχόλιο από Βασίλης
Το τουρνουά Ακρόπολης δυστυχώς μόνο κακό κάνει στην εθνική ομάδα από πολλες απόψεις
σχόλιο από Γ.Ε.
Δεν σταματάμε, τώρα ξεκινάμε!!! για τον σημαντικότερο αγώνα που είναι ο επόμενος...
σχόλιο από Link
τι μπορεί να γίνει ώστε η ΕΟΚ να οργανωθεί και να στελεχωθεί σωστά και να κάνει σωστό προγραμματισμό; Περιμένουμε πότε ο κος. Βασιλακόπουλος θα θελήσει να φύγει;
15:57 Ο Νίκος Παπαδογιάννης σχολιάζει:

Τζέιμς99: Για 12ο τον πήρε τον Μάντζαρη, δεν αρκεί ένα σουτάκι για να αναλάβει κάποιος ρόλο αντί του Καλάθη ή του Σλούκα.

BR: Ο Μπράμος έχει ζητήσει να μην υπολογίζεται. Οι άλλοι δύο δεν αποκλείεται να επιστρέψουν, αφού πλέον δεν έχουν άλλες δουλειές στο ΝΒΑ

Κων/νος: Το 2005 πήραμε το ευρωπαΪκό και δεν θυμάμαι καμία δριμεία κριτική. Η Εθνική προσγειώνεται κάθε χρόνο περίπου στο πραγματικό επίπεδό της, απλώς δεν μπορεί να κάνει υπέρβαση και να ανέβει σκαλοπάτι

Γούτος: Οντως στις δηλώσεις φάνηκε και η απειρία του ΘΣ σε αυτό το πόστο, δεν το χειρίστηκε σωστά.

σχόλιο από james99
Τελικα γιατι πηρε τον Μαντζαρη και δεν τον δοκιμασε καθολου ενω ηταν φανερο οτι χρειαζοταν ενας spot shooter και ενω οι 2 παπ ηταν αρνητικοι γενικα?
Περισσότερα μέχρι 15:54
σχόλιο από Br
1) Ο Μπράμος έχει τελειώσει από την Εθνική; 2) Κουφός και Ντόρσει θεωρείς πως είναι πρόθυμοι να συμμετάσχουν στο Προολυμπιακό, ειδικά από τη στιγμή που αγωνίζονται στην Ευρώπη; Θεωρώ πως η εικόνα της εθνικής με αυτούς τους τρεις θα ήταν εντελώς διαφορετική.
σχόλιο από Κωνσταντίνος
Κύριε Παπαδογιάννη καλησπέρα. Σε παλαιότερο άρθρο σας κάνατε δριμεία κριτική σε μια ομάδα που κέρδισε το ευρωπαϊκό του 2004. Ποιο είναι το βασικό πρόβλημα μιας εθνικής ομάδας που εδώ και 10 χρόνια βαδίζει από αποτυχία σε αποτυχία;
σχόλιο από Παναγιωτης Γουτος
Εγώ θεωρώ οτι πιασαμε ταβάνι. Γιατί σώνει και καλά να παμε καλά όταν σαν οργανισμός μπασκετ υπαρχουν τόσα τρωτα; Ερώτηση. Σε 1-2 ακυρες δηλώσεις Σκουρτόπουλου καλό δε θα ήταν να επεστρεφε ο συγχωρεμένος ο Φιλιππας Συρίγος και να υραβήξει αυτιά;
15:53 Ο Νίκος Παπαδογιάννης σχολιάζει:

Καμπαμαρού: Τι να φταίει, αυτό είναι πλέον το επίπεδό μας, περίπου 7οι στην Ευρώπη και 10οι στον κόσμο.

Μιχαλης: Λέω ότι εκεί κρίθηκε το ματς και ότι ο ΓΑ περίμενε λιγότερη ευστηρότητα λόγω ονόματος, δεν κάθομαι να ψειρίσω αν ήταν σωστό ή όχι το σφύριγμα

ΙΝΡ7: Η εθνική είναι φουλ-τάιμ απασχόληση πλέον λόγω παραθύρων και πρέπει να πληρωθεί αναλόγως. Οι προπονητές Ευρωλίγκας δεν πρόκειται να παρατήσουν την EL για ψίχουλα.

σχόλιο από Kabamaru
Καλησπερα Κε Παπαδογιαννη, η ομαδα δεν τα καταφερε (παλι) τι πιστευετε οτι φταιει.. και δεν εννοω το οτι χασαμε απο την Βραζιλια.. αλλα πραγματικα τι φταιει και δεν σταυρωνουμε τουρνουα εδω και 10 χρονια.. και σαν αποτελεσματα αλλα και σαν μπασκετ που ηταν παλι αποκαρδιωτικο..
σχόλιο από ΜΙΧΑΛΗΣ
Αφού δε μιλάτε για τη διαιτησία τότε γιατί γράψατε για το 5ο φάουλ του Αντετοκούμπο; Είναι κάπως οξύμωρο αυτό.
σχόλιο από INP7
Τι πιστεύεις ότι πρέπει να αλλάξει στην ομοσπονδία και αν ο Μπαρτζώκας θα μπορούσε να αναλάβει την Εθνική
15:51 Ο Νίκος Παπαδογιάννης σχολιάζει:

Bambi: 4 τουρνουά των 6 ομάδων, ένα εισιτήριο από το καθένα (7-12 Ιουλίου).

Χρήστος: Μπράβο της που πέρασε, δεν έκλεψε την πρ΄κριση από κανέναν

Οδυσσέας: Αυτή ήταν η ταυτότητά της, αλλά δεν την έδειξε με συνέπεια, όντως.

Χρήστος1: Δεν υπάρχουν αγώνες κατάταξης για 9-16

σχόλιο από Χρήστος1
Η Ελλάδα θα παίξει για τις θέσεις 13-16 ή όχι?
σχόλιο από Οδυσσεας
Τελικά γιατί η ομάδα δεν έδειξε ξεκάθαρα ποιά είναι η ταυτότητα της; Άμυνα; ίσως; τρέξιμο στον αιφνιδιασμό; μάλλον όχι...
σχόλιο από Χρηστος
Δεν μπορώ να συνέλθω και να διανοηθω ότι η Τσεχία θα είναι εκεί και όχι εμείς. Πόσο μάλλον όλοι εσείς που το είδατε από κοντά.
15:49 Ο Νίκος Παπαδογιάννης σχολιάζει:

Κώστας: Ασφαλώς αυτό ήταν το σημείο κλειδί, άσχετα αν το σφύριγμα ήταν δικαιο ή άδικο

σχόλιο από Bambidibu
Γεια σου Νίκο, γίνεται να μας ενημερώσεις πως συνεχίζουμε τώρα; Και εννοώ πως είναι το Modus στα προ-ολυμπιακά τουρνουά..
σχόλιο από Κώστας
ηταν ο γιάννης ο μοιραίος σήμερα καθώς το φάουλ που το κατελογίσθη έκοψε την ψυχολογία όταν είχαμε πάρει το +10?
15:48 Ο Νίκος Παπαδογιάννης σχολιάζει:

GM: Δεν είχαμε Φεράρι, αν διαβάζετε τα δικά μου γραπτά θα ξέρετε ότι εξαρχής θεωρούσα ότι η ομάδα βρίσκεται στο μεταίχμιο της 8ης θέσης. Άλλο αν σκάσαμε, με τον τρόπο που χάθηκε η οχτάδα

σχόλιο από GM
Καλησπέρα σας, Τελικά ισχύει ότι είχαμε "φεράρι με οδηγό άπειρο";
σχόλιο από Οδυσσεας
Καλησπέρα!
15:46 Ο Νίκος Παπαδογιάννης σχολιάζει:
@greece: Αφού ο Κουφός έκανε ό,τι μπορούσε για να δείξει ότι δεν ήθελε να παίξει, δεν μπορεί να θεωρηθεί απώλεια
15:46 Ο Νίκος Παπαδογιάννης σχολιάζει:

Demos: O Σκουρτό μάλλον ναι, οι άλλοι δύο μάλλον όχι, αν κρίνω από τις δηλώσεις που έχουν κάνει.

σχόλιο από Greece
5 σχόλια μόνο. Οι προβλέψεις μου ήταν απόλυτα σωστές: 1) Δεν πρόκειται να μπούμε τετράδα. 2) Τεράστια απώλεια ο Κουφός. Το χειρότερο κακό που πάθαμε με τον Μπουρού δεν είναι ότι είναι απ τα χειρότερα 5αρια του τουρνουά. Αλλά ότι έκλεψε χρόνο απ' τον Παπαγιάννη.
σχόλιο από Dimos
Αποχαιρετά ο σκουρτοπουλος ο πριντεζης και ο Μπουρούσης?
15:45 Ο Νίκος Παπαδογιάννης σχολιάζει:

Φιμπαμαφια: 7-12 Ιουλίου 2020, τέσσερα τουρνουά που βγάζουν ένα εισιτήριο έκαστον.

σχόλιο από fibamafia
Πότε ξεκινάει το Προολυμπιακό τουρνουά και ποια είναι η διαδικασία πρόκρισης;
15:44 Ο Νίκος Παπαδογιάννης σχολιάζει:

Harry: Δυστυχώς δεν το βλέπω και το χειρότερο σενάριο θα είναι να παραιτηθεί ο Βασιλακόπουλος και να αναλάβει ο Τσαγκ΄ρωνης

σχόλιο από Harry
Υπαρχει περιπτωση παραιτησης βασιλακοπουλου η γενικα αλλαγων στην ΕΟΚ?
15:43 Ο Νίκος Παπαδογιάννης σχολιάζει:

Ντιρκ: Μακάρι να είναι παρών και του χρόνου, το Προολυμπιακό αρχίζει 7/7

σχόλιο από dirk41
Καλησπέρα Νικόλα. Όχι δάκρυα για την ομάδα, από τους δέκτες πέρασε το πάθος,το παλέψαμε..πάμε μπροστά...Μόνο θετικό ότι θα ξαναδούμε τον ΜVP. Δε μπορεί να τελειώσει έτσι....
15:42 Ο Νίκος Παπαδογιάννης σχολιάζει:

σταματης: Ο πρόεδρος της FIBA είναι θεσμικά ουδέτερος

σχόλιο από Stamats
Έχω μια απορία-ερώτηση! Ο πρόεδρος της FIBA είναι Έλληνας και έχει πάει να δει Αυστραλία - Γαλλία και δν πήγε να δει την χώρα του??? Κ περιμένουμε σωστή αντιμετώπιση από τους διαιτητές??
15:41 Ο Νίκος Παπαδογιάννης σχολιάζει:

Δεν το ειπε ευθέως, αλλά υπονόησε ότι θα φύγει ή έστω ότι η παραίτησή του είναι στη διάθεση της Ομοσπονδίας.

σχόλιο από Γιάννης
Καλησπέρα, θα φύγει ο σκουρτόπουλος?
15:39 Ο Νίκος Παπαδογιάννης σχολιάζει:

Καλησπέρα και πάλι από τη Σεντζέν, σας ακούω.